"
Mit problem er, at jeg ofte bliver skidt tilpas efter jeg har squattet. De fleste gange er det "skidt tilpas" på den gode måde, hvor man går som om man har lavet lort i bukserne og benene skælver som en sindsyg. Så ved godt hvordan det føles, når det har været nogle gode sets squat
Men en sjælden gang imellem bliver jeg simpelthen så skidt tilpas, at jeg føler jeg skal besvimme, flimmer for øjnene, koldsved osv. Jeg har fuldstændig styr på åndedrættet, kosten, meal timingen pre, blodtrykket osv. Og det er mig som sagt en gåde, da det kun sker en sjælden gang imellem
Det er så galt, at jeg på ingen måde kan træne videre. Alt energien forlader min krop og må til tider direkte fokusere på, at jeg ikke skal dejse om. Når det sker, må jeg afsluttet træningen med det samme, og har (no shit) ikke engang energi til at træde i pedalerne på min cykel på vej hjem, så må trække den. Og det er ikke pga. benene er ømme, men pga. mit energi er TOTAL væk. Nærmest som influenza-symptomer, det beskriver det meget godt. Jeg kører 5-split, hvor at legday ligger på dag nr. 5 (hvil på dag 6 og forfra igen).
Mit spørgsmål er så følgende;
Kan jeg ligge squat alene over på dag 2 eller 3? Når ovenstående ting ikke hænder har jeg en virkelig god bentræning (også alle mine andre øvelser end squat). Så hvis jeg ikke ligger squat på min bendag - altså den dag hvor jeg udelukkende træner ben - kan jeg virkelig få dem trænet igennem og få en bedre bentræning, end hvis ikke squat ligger der.
Så mit spørgsmål går egentlig på, om det er skidt, at squat ligger alene på dag 2 eller 3
Kan på den måde have en rigtig god bentræning på dag 5, til trods for at squat ikke ligger nøjagtig lige på den dag. Meget bedre end HVIS squat lå der.Pft.