På den anden side har jeg hørt om folk der er steget fx 15 kg i squat, hvordan hænger det sammen

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

triple skrev:Alle reagerer jo forskelligt på programmet så man kan ikke sige at ALLE får (samme) styrkefremgang.
Det er jo heller ikke et styrkeprogram.

Gozo skrev:Du kan jo godt stige mere end op til 105%, når du tester maks igen efter deload eller decon. De 105% er bare det højeste du bruger under din cyklus.

AndersHauberg skrev:Ved ikke om det er almen viden, men har man ikke begrænset sin styrke fremgang meget når man benytter sig af HST. Jeg tænker på de 105 % man ender på?
På den anden side har jeg hørt om folk der er steget fx 15 kg i squat, hvordan hænger det sammen?

AndersHauberg skrev:Gozo skrev:Du kan jo godt stige mere end op til 105%, når du tester maks igen efter deload eller decon. De 105% er bare det højeste du bruger under din cyklus.
Hvad er hele konceptet egentligt med at lave maks? man skal jo hyppigst lave nye 5RM eller lign?

Klud skrev:AndersHauberg skrev:Gozo skrev:Du kan jo godt stige mere end op til 105%, når du tester maks igen efter deload eller decon. De 105% er bare det højeste du bruger under din cyklus.
Hvad er hele konceptet egentligt med at lave maks? man skal jo hyppigst lave nye 5RM eller lign?
Jeg tror egentlig bare konceptet bag er at finde ud af om der er fremgang. Ikke så meget andet.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster