Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1571
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1568

Følg bodybuilding.dk på

Animal stak sammen med Animal M stak.

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hey...

Har lige bestilt mig de 2 staks. ville høre om der er nogle problemer at tage dem sammen eller skal man tage dem hver for sig. 3 uger med det ene produkt og 3 med det andet ??

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

hej Gancu. tak fordi du skriver herinde, vi er rigtigt glade for at have dig med som bruger :)
som svar på dit spørgsmål om animal stak og m stak kan jeg forklare dig at jeg synes du skal vente et par år med at bruge det til du har opbygget en smule trænings erfaring og deriblandt også forhåbentlig har lært at det er kongedumt! at bestille varer hjem som man ikke engang ved hvordan skal bruges! for satan da! #-o #-o tror du det er det der gør udslaget på om du bliver den sygeste gangster på vest egnen? doughhh!! #-o
seriøst, kan du ikke se det tragiske i det selv?
dedikation, motivation, inspiration.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: viborg

Træner her: DIT Studie
Falkevejens Motionscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 168.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 260.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (4)

Der er ret høje doser vitaminer i begge produkter så lad vær med at tage dem på samme tid :) Derudover så er det vigtigt at have et godt fundament af viden omkring kost og ernæring inden man bruger alt for mange penge på smarte produkter, jeg ville læse den artikel der hedder "Kosten fra A til Å" der ligger i artikelarkivet til at starte på hvis jeg var dig :)
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2008 Månedens skribent: Juli 2008
Moderator

Reputation point: 257

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 302.50
- Squat: 215.00
- Dødløft: 250.00

Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Vis kostplan

Hej lige for at gå lidt offtopic. har et spørgsmål der ligner lidt.

Jeg har lige bestilt en bil der ligner en transformer (blev informeret om det var en transformer!!)
mit spørgsmål går så på om jeg kan køre i den samtiddig med at jeg drikker Jack D?
Billede
Brugeravatar

mikkel_baech: Er det lidt for sent for dig? Eller hvad skyldes din over-reaktion.

Friche: Der er "vitamin/mineral support" i Stak, så vidt jeg kan se, og langt flere aminos, caffeine, tribulus osv i m-stak. Men sidder selvfølgelig heller ikke og har en decideret indholdsfortegnelse fra nogle af bøtterne. Det var bare hvad jeg kunne se på deres side - correct me if i'm wrong :D

Gancu: De to produkter indeholder ikke det samme. Hvorfor du bestiller 2 produkter, uden overhovedet at vide hvordan og hvornår du skal bruge dem, forstår jeg dog ikke helt.

Inden du begiver dig ud i andre store/dyre indkøb af diverse smarte produkter, ville jeg nok læse lidt mere op på lektien, evt. via artikel sektionen her på siden. Det er altid sjovere at tilegne sig lidt viden på egen hånd, og så derefter stille et lidt mere vel-kvalificeret spørgsmål, som man kan få god feedback på :)

Men nej, du falder umiddelbart ikke død om af at bruge begge produkter.
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2007
EliteTeam

Geografisk sted: Frederikshavn

Træner her: FitnessFrederikshavn
Fitness World Frederikshavn

Galleri: Vis galleri (18)

Andersbr skrev:mikkel_baech: Er det lidt for sent for dig? Eller hvad skyldes din over-reaktion.

Friche: Der er "vitamin/mineral support" i Stak, så vidt jeg kan se, og langt flere aminos, caffeine, tribulus osv i m-stak. Men sidder selvfølgelig heller ikke og har en decideret indholdsfortegnelse fra nogle af bøtterne. Det var bare hvad jeg kunne se på deres side - correct me if i'm wrong :D

Gancu: De to produkter indeholder ikke det samme. Hvorfor du bestiller 2 produkter, uden overhovedet at vide hvordan og hvornår du skal bruge dem, forstår jeg dog ikke helt.

Inden du begiver dig ud i andre store/dyre indkøb af diverse smarte produkter, ville jeg nok læse lidt mere op på lektien, evt. via artikel sektionen her på siden. Det er altid sjovere at tilegne sig lidt viden på egen hånd, og så derefter stille et lidt mere vel-kvalificeret spørgsmål, som man kan få god feedback på :)

ja det er både sent og jeg fik lige lyst til at udspy galde, det var ikke personligt men blot min sene aftensmåde at sige; lær nu at træne før du fylder dig med piller og diverse pulvere. lidt grov måske..
dedikation, motivation, inspiration.
Brugeravatar

Geografisk sted: viborg

Træner her: DIT Studie
Falkevejens Motionscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 168.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 260.00

Galleri: Vis galleri (4)

Det kommer vel an på hvor mange penge han har til resten af måneden? :whistle: :drink:
efter at have laavet den dyre investering
Billede
Brugeravatar

Andersbr skrev:Friche: Der er "vitamin/mineral support" i Stak, så vidt jeg kan se, og langt flere aminos, caffeine, tribulus osv i m-stak. Men sidder selvfølgelig heller ikke og har en decideret indholdsfortegnelse fra nogle af bøtterne. Det var bare hvad jeg kunne se på deres side - correct me if i'm wrong :D

Jeg er heller ikke helt sikker, men så vidt jeg kunne se på googles billede søgninger var der ret høje doser, især ascorbinsyre og B6, i begge, så jeg ville synes det var lidt overkill at smide så meget indenbords på en gang. Hvis det er de rigtige varedeklarationer jeg fandt :)
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2008 Månedens skribent: Juli 2008
Moderator

Reputation point: 257

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 302.50
- Squat: 215.00

Galleri: Vis galleri (3)

Animal stak, skulle eftersigende indenholde ulovlige stoffer?

Noget vækst hormon eller noget i den stil, mindes jeg at have læst. Det var netop af den grund at Animal stak 2, kom på market for at blive lovlig?
The closer you are to failure, the closer you are to victory, it all depends on how closely you walk the line
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2009

Træner her: Frederikssund Motion Center ApS

Der er ingen lovlige test. booster som virker.
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00