Vauve skrev:Orh sweet så slet ikke den her tråd!

Jo silver fang er en anime (ginga nagareboshi gin) og der er som sagt også en om hans søn Weed (ginga densetsu weed). Er sku da vokset op med den serie

Har også læst en kort manga om riki men den var ikke god, og kan ikke anbefales, selv af hardcore silver fans

Er lidt over rasket ver ingen har nævnt Death Note som er en af de bedre animes jeg har set. Er helt sikkert værd at se, men man skal lige 2-3 afsnit ind før den rigtig starter.
Der udover er der min yndlings anime/manga Berserk. Det er helt klart den bedste jeg nogen sinde har set og har faktisk set den 3-4 gange. Den er EKSTREMT voldelig og syg, men stadig rigtig fed. Tror der bliver dræbt ca 1000 mennesker i hvert afsnit og jeg overdriver ikke hehe.
Animeén er på 25 afsnit, og mangaen er meget lang og stadig ikke færdig. Jeg har selv læst hele mangaen da jeg havde et kedeligt job med interet adgang, men det tog mig meget lang tid. Der udover skal den også læses bagfra.
Men den anbefales varmt

Imo er naruto for barnligt.
Elfen lied er cool nok

Samme med hellsing

Alucard er for sej!

Fiuk min warlock char til at ligne ham i wow lol

Er også selv helt vild med Berserk, en Anime du garanteret ville kunne lide er "Claymore" så, eller "Records of the loddoss war"
Jeg er lige blevet færdig med Rurouni Kenshin, som er blevet min all time favourit, synes satme det er en vild Anime
Derudover har jeg set Trigun, Afro samurai(hvor samuel L jackson ligger stemme til), og Jin-roh - the wolf brigade, alle Animes som jeg varmt anbefaler.
hurtig tekst omkring dem:
Rurouni kenshin handler om en "Manslayer" som vælger at væbne sig med en omvendt katana(altså en katana hvor det skarpe af bladet vender ind mod ham), for at undgå at dræbe nogen nogensinde igen, fed humor i den, og nogle virkelig gennemførte kampscener, hans sværdfægtning er den som hedder "Baijutsu", og basically handler det om at trække dit sværd hurtigst.
Trigun handler om en mand som bliver kaldt "Vash the stampede", kort sagt, hele byer bliver smadret når han går igennem dem, og regeringen sender derfor et forsikringsselskab på ham for at mindske skaderne, da de har indset at han ikke kan stoppes.. Igen, fed humor, dog mest pistoler i stedet for sværd, men det gør den skam ikke værre
Afro samurai, helt genial Anime, er så fed at høre Samuel L jackson i en anime, giver både stemning og komik til serien/filmen, den skal ses, er kun på 5 afsnit, og en film.