Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1471
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1470

Følg bodybuilding.dk på

Ansøgning til studiejob

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Det er altid godt at kontakte dem personligt, så der bliver sat ansigt på ansøgeren. Dermed viser du, at du mener din ansøgning til arbejdet seriøst. Du kan jo spørge efter chefen.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Wopper skrev:Du kan jo spørge efter chefen.

Eller mere relevant, så vedkommende der har med rekrutteringen at gøre, det er ikke nødvendigvis noget chefen har noget med at gøre. Alt efter hvor stor virksomheden er selvfølgelig.

Der må være påskrevet en kontaktperson i opslaget, det er vedkommende du bør aflevere den til hvis du tropper op personligt.

Husk et respektabelt billede på ansøgningen. :)
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Logbog: Vis logbog

Hvis du skriver en upfordret ansøgning, så mød op og aflevere den.

Hvis det er et opslag, så står der hvordan du skal sende den.

Hvis i tvivl, ring og spørg :)
If the bar aint bending, you are just pretending!

http://www.bodybuilding.dk/you-got-to-pump-it-up-t61404-120.html#p1603747 - Min log!

Reputation point: 25

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Ultimate Gym
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 127.50
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00

Don_Q skrev:
[i]Hej [for- og efternavn for den ansvarlige for personel]

Jeg skriver denne her ansøgning til [virksomhedsnavn] efter at have set et stillingsopslag på jeres hjemmeside, hvor I søger studentermedhjælpere.

Grunden til at jeg søger jobbet som studentermedhjælper i jeres virksomhed er, at jeg er interesseret i auto . Jeg er bestemt ikke ekspert indenfor emnet, men jeg vil meget gerne lære mere om biler og auto. Samtidig vil jeg gerne have noget nyttigt at lave i min fritid ved siden af mit studie.

Synes det her er noget kluntet.. "Interesseret i auto" må siges i udpræget grad at være talesprog..
Introducer dig selv, hvem er du hvad laver du?? Ikke noget med at jeg er ikke ekspert etc., men snarere belys dine kvaliteter og skriv mere udførligt hvad der interesserer dig inden for faget..
Don_Q skrev:Jeg er 18 år gammel og erhvervede mit B kørekort i slutningen af juni, og elsker at køre. Dog har jeg ikke min egen bil endnu. Jeg kan tilbyde min hjælp med gå-på-mod og jeg siger ikke nej til nye udfordringer. Stress er ikke et problem, da jeg godt kan lide at der er fart på tingene.

Bare skriv at du har kørekort, tror arbejdsgiver er ligeglad med at du har et stort smil på bag rattet..

Overordnet:
-Undgå talesprog
-Belys kvaliteter og ikke mangler (husk du skal sælge dig selv.

Reputation point: 65

Er der nogen der har noget konstruktiv kritik?

Fuldstændig konstruktiv kan den jo aldrig blive uden at have selve stillingsopslaget med i ligningen..

Hej [for- og efternavn for den ansvarlige for personel]

Jeg skriver denne her ansøgning til [virksomhedsnavn] efter at have set et stillingsopslag på jeres hjemmeside, hvor I søger studentermedhjælpere.

Grunden til at jeg søger jobbet som studentermedhjælper i jeres virksomhed er, at jeg er interesseret i auto . Jeg er bestemt ikke ekspert indenfor emnet, men jeg vil meget gerne lære mere om biler og auto. Samtidig vil jeg gerne have noget nyttigt at lave i min fritid ved siden af mit studie.

Jeg er 18 år gammel og erhvervede mit B kørekort i slutningen af juni, og elsker at køre. Dog har jeg ikke min egen bil endnu. Jeg kan tilbyde min hjælp med gå-på-mod og jeg siger ikke nej til nye udfordringer. Stress er ikke et problem, da jeg godt kan lide at der er fart på tingene.

Jeg har bl. a. været ansat som ungarbejder i [---], hvor jeg hjalp med oprydning og service i garderoben til diverse arrangementer.

Jeg har vedlagt mit nylavede CV og en kopi af mit seneste eksamensbevis.

Tak for jeres tid, jeg håber jeg bliver betragtet til at være med til at hjælpe i jeres virksomhed.

Med venlig hilsen
[kontaktoplysninger]

Umiddelbart er den jævn kedelig og mindst 70% af den kan man klippeklistre fra nettet, så den vil næppe skille sig særligt ud. Men det er jo heller ikke altid det nødvendigvis er en faktor. Det er vel mere om dit studie er relevant for jobbet eller om jobbet er relevant for studiet. Og din eventuelle erfaring.

At du har kørekort lister du i dit CV.

Bare CV, ikke nylavede. Naturligvis er det frisk og opdateret når du afleverer en ansøgning.
Brugeravatar

Træner her: WT Center

Don_Q skrev:Samtidig vil jeg gerne have noget nyttigt at lave i min fritid ved siden af mit studie.

Den formulering er jeg meget lidt fan af.
Du vil gerne overbevise dem om at du brænder for lige netop det job du søger her - ikke at det er beskæftigelsesterapi.
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.

Jeg har en blog nu!
Brugeravatar

Reputation point: 635

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00

Kostplan: Ingen kostplan

Skriv hvad de gerne vil høre. Ikke at "du ikke er ekspert i biler", men at du gennem dit tidligere arbejde har erfaring med at hjælpe til, har kundebevidsthed o. lign. (hvilket er hvad jeg synes jobopslaget umiddelbart lægger op til)

Istedet for, at alle afsnittene handler om 'jeg', 'jeg' og 'jeg', så omformuler det hele, så det handler om virksomheden. Virksomheder, chefer, m.m. er som resten af verden primært fokuseret på egne interesser og er dermed som udgangspunkt ligeglade med, hvad du kunne tænke dig, og hvad du synes er sjovt. De er derimod ikke ligeglade med, hvad du kan gøre for virksomheden.

Forslag til overskrifter kunne eksempelvis være:
- Hvorfor lige jer?
- Hvad får I?

På den måde får man det udlagt, så det handler langt mere om, hvad du kan gøre for virksomheden og mindre om, hvad virksomheden kan gøre for dig.

Reputation point: 5

Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 80 gæster