Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Chayen skrev:Jeg har tidligere benyttet mig af arm programmet her på siden med gode resultater.
Ellers sørger jeg for at træne armene meget tungt, gerne med få repetitioner. Jeg vejer 80 kg og har 40 cm overarme.

LWest skrev:Prøv at smide et billed op. Ofte.... Meget ofte er vi for dårlige til at bedømme os selv.

Son of Zelus skrev:Hvorfor ikke bare træne dem med de normale rep og sæt kombinationer, det vil med garanti give dig større arme? hvis din kost er iorden, som jeg har en mistanke om at den ikke er![]()
Desuden...
search.php?search_id=user_topic_search&author_id=39297

Larsjensen skrev:Son of Zelus skrev:Hvorfor ikke bare træne dem med de normale rep og sæt kombinationer, det vil med garanti give dig større arme? hvis din kost er iorden, som jeg har en mistanke om at den ikke er![]()
Desuden...
Jeg opfylder min ønskede mængde af makro tal, så min kostplan fejler ikke det store.

Larsjensen skrev:Chayen skrev:Jeg har tidligere benyttet mig af arm programmet her på siden med gode resultater.
Ellers sørger jeg for at træne armene meget tungt, gerne med få repetitioner. Jeg vejer 80 kg og har 40 cm overarme.
Når du siger få reps, er det så 6 du hentyder til? Jeg vejer selv 86 og har arme på 38, men det er også i bulk sæson

Son of Zelus skrev:Larsjensen skrev:Son of Zelus skrev:Hvorfor ikke bare træne dem med de normale rep og sæt kombinationer, det vil med garanti give dig større arme? hvis din kost er iorden, som jeg har en mistanke om at den ikke er![]()
Desuden...
Jeg opfylder min ønskede mængde af makro tal, så min kostplan fejler ikke det store.
Det flot Lars! Men husker du nu også at ligge i kalorieoverskud?
Og har din vægt forandret sig på det seneste?

Chayen skrev:Larsjensen skrev:Chayen skrev:Jeg har tidligere benyttet mig af arm programmet her på siden med gode resultater.
Når du siger få reps, er det så 6 du hentyder til? Jeg vejer selv 86 og har arme på 38, men det er også i bulk sæson
Deromkring, personligt stræber jeg efter 4-8 gentagelser.

Larsjensen skrev:Son of Zelus skrev:Larsjensen skrev:Son of Zelus skrev:Hvorfor ikke bare træne dem med de normale rep og sæt kombinationer, det vil med garanti give dig større arme? hvis din kost er iorden, som jeg har en mistanke om at den ikke er![]()
Desuden...
haha. Ja det gør jeg og har taget 22 kg på lidt over halvanden år.

JMT, 2017 skrev:"Hvad skal man med omega-3 når man har en stor tissemand?"

Mapsen skrev:Ud fra det billede, som du har uploaded, halter dine arme ikke.
OT skal du træne dem tungt. Tunge barbell curls, tung CG bænk og suppler evt med extensions.

Larsjensen skrev:Mapsen skrev:Ud fra det billede, som du har uploaded, halter dine arme ikke.
OT skal du træne dem tungt. Tunge barbell curls, tung CG bænk og suppler evt med extensions.
også ca. 5 reps du hentyder til? Jeg synes bare, når jeg har kørt rigtig tungt, har jeg virkelig fået minimale resultater, hvor når jeg har kørt flere reps, har der trods alt været lidt bedre gevinst.
JMT, 2017 skrev:"Hvad skal man med omega-3 når man har en stor tissemand?"

Son of Zelus skrev:Larsjensen skrev:Son of Zelus skrev:Larsjensen skrev:Son of Zelus skrev:Hvorfor ikke bare træne dem med de normale rep og sæt kombinationer, det vil med garanti give dig større arme? hvis din kost er iorden, som jeg har en mistanke om at den ikke er![]()
Desuden...
Hvilket vægtinterval og hvor meget vejer du nu?
Hvor store er dine arme?

Mapsen skrev:Larsjensen skrev:Mapsen skrev:Ud fra det billede, som du har uploaded, halter dine arme ikke.
også ca. 5 reps du hentyder til? Jeg synes bare, når jeg har kørt rigtig tungt, har jeg virkelig fået minimale resultater, hvor når jeg har kørt flere reps, har der trods alt været lidt bedre gevinst.
Hvilket split kører du?

Larsjensen skrev:Chayen skrev:Larsjensen skrev:Chayen skrev:Jeg har tidligere benyttet mig af arm programmet her på siden med gode resultater.
Det har jeg også prøvet, men det har ikke rigtig virket for mig. Hvor mange sæt kører du tri og bi om ugen?

Larsjensen skrev:Son of Zelus skrev:Larsjensen skrev:Son of Zelus skrev:Larsjensen skrev:Son of Zelus skrev:Hvorfor ikke bare træne dem med de normale rep og sæt kombinationer, det vil med garanti give dig større arme? hvis din kost er iorden, som jeg har en mistanke om at den ikke er![]()
Desuden...
Hvor store er dine arme?
jeg vejer 85 ca. og har 38 arme
vægtinterval i forhold til hvor tungt jeg løfter, eller?

Son of Zelus skrev:Larsjensen skrev:Son of Zelus skrev:Larsjensen skrev:Son of Zelus skrev:Larsjensen skrev:Son of Zelus skrev:Hvorfor ikke bare træne dem med de normale rep og sæt kombinationer, det vil med garanti give dig større arme? hvis din kost er iorden, som jeg har en mistanke om at den ikke er![]()
Desuden...
Hvor store er dine arme?
jeg vejer 85 ca. og har 38 arme
vægtinterval i forhold til hvor tungt jeg løfter, eller?
Du havde for 2 måneder siden 38,5 arme er dine arme skrumpet?

Son of Zelus skrev:Er din vægt også faldet?

Chayen skrev:Larsjensen skrev:Chayen skrev:Larsjensen skrev:Chayen skrev:Jeg har tidligere benyttet mig af arm programmet her på siden med gode resultater.
Det har jeg også prøvet, men det har ikke rigtig virket for mig. Hvor mange sæt kører du tri og bi om ugen?
Biceps 2 gange ugentligt á 7-12 sæt pr. gang og Triceps 2 gange ugentligt á 9-13 sæt pr. gang.
Derudover tung bryst 3 gange ugentligt og skulder/ryg 2 gange ugentligt.

Larsjensen skrev:Chayen skrev:Larsjensen skrev:Chayen skrev:Larsjensen skrev:Chayen skrev:Jeg har tidligere benyttet mig af arm programmet her på siden med gode resultater.
Biceps 2 gange ugentligt á 7-12 sæt pr. gang og Triceps 2 gange ugentligt á 9-13 sæt pr. gang.
squisher du? (hvis det staves sådan)

Larsjensen skrev:Son of Zelus skrev:Er din vægt også faldet?
Nej er taget en lille smule på, men ikke det store. Har "lean" bulket lidt.

Son of Zelus skrev:Larsjensen skrev:Son of Zelus skrev:Er din vægt også faldet?
Nej er taget en lille smule på, men ikke det store. Har "lean" bulket lidt.
Hvordan træner du nu arme? Nu

Chayen skrev:Larsjensen skrev:Chayen skrev:Larsjensen skrev:Chayen skrev:Larsjensen skrev:Chayen skrev:Jeg har tidligere benyttet mig af arm programmet her på siden med gode resultater.
squisher du? (hvis det staves sådan)
Jeg har ingen idé om hvad squisher er

Jmt skrev:Har du prøvet at DB curle 30 kg?

Jmt skrev:Har du prøvet at DB curle 30 kg?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster