For at rette op på det her, er det så en idé at have nogle ekstra øvelser til de steder der halter meget i venstre side? (
Det er ikke at se når jeg ikke poserer/spænder men når jeg gør er det nemt at se..
Håber det giver mening
Tak på forhånd

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

ToniB skrev:Efter 1 år - 1½ års træning er jeg begyndt at få en alt, alt, alt ALT for assymetrisk krop, min venstre skulder/biceps/nak er alt for lille i forhold til min højre, når jeg poserer ser det helt forkert ud nu her.
For at rette op på det her, er det så en idé at have nogle ekstra øvelser til de steder der halter meget i venstre side? (
Det er ikke at se når jeg ikke poserer/spænder men når jeg gør er det nemt at se..
Håber det giver mening
Tak på forhånd

PumpToAchieve skrev:Har haft nogen lignende med brystet, du skal have styr på teknikken, og lade vær med at bruge maskiner, heller ikke smith racket. Håndvægte er især gode at bruge.
EDIT: Mit er blevet meget bedre, det var dog kun brystet

s0enice skrev:Et billede ville hjælpe enormt meget! Både relaxed og spændt.

Skinkelyn94 skrev:Press din højre skulder ligeså langt ned som den venstre. Det skyldes sandsynligvis en fejl i teknik. Har det samme problem med at min højre skulder tager over for brystet :/

ToniB skrev:Hvordan er det nemmest at vide at man har skuldrende det rette sted under bænk?

DClaville skrev:ToniB skrev:Hvordan er det nemmest at vide at man har skuldrende det rette sted under bænk?
http://news.bodylab.dk/styrketraeningsoevelser/39/2-
her det vigtigt
ud fra de billeder der er du sikker på at dit venstre ben ikke er kortere det kan godt ligne lidt hvordan mit ser ud, aom er væk hvis jeg løfter min venstre fod ca. 1,5cm.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster