Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 888
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 886

Følg bodybuilding.dk på

At komme godt i gang

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej alle.

Jeg er en dreng på 18 år, som søger at komme ordentligt i gang med styrketræning. Jeg er helt nybegynder på området, men mente at nogle gode råd etc. ville være et godt grundlag for det videre forløb, så håber i har tålmodighed til at hjælpe :wink:

Jeg søger egentlig bare svar på nogle basale spørgsmål som hvordan man skal komme igang, hvilke programmer man skal satse på, hvor meget tid der skal bruges (Går på gymnasiet, så der er først tid til træning efter 15), og hvordan man får lavet en kostplan når man stadig bor hjemme og ikke har kontrol over hvad maden består af, og dermed ikke dets indhold. Alt i alt det mest basale.

Målet med træningen er i starten bare få styrket alle muskelgrupper og ja, bare at få dem frem :D.
Jeg har før i tiden dyrket masser af sport, men da jeg startede på gymnasiet, stoppede dette og nu er jeg helt vild for at komme igang med noget igen. Er ca. 182 cm høj og vejer omkring de 72 kg.

Håber nogle kan/gider hjælpe. På forhånd tak!
P.s. bare stil spørgsmål hvis i behøver flere informationer.

Reputation point: 0

Geografisk sted: Aalborg

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

hej og velkommen..

hvad angår dit spørgsmål om hvilke programmer du skal træne efter er det ikke sådan lige at svare på da det kommer an på hvor mange gange om ugen du vil træne.

3gange om ugen = fullbody