Jeg begyndte at træne her for et par måneder siden med nogle kammerater, og det går da også meget fint. Men de er sku ikke andet end discopumpere, og det er jeg også.
Men ville gerne lære at træne ordenligt, og efter et program, som jeg satser på selv at sammensætte når jeg har fået lidt mere viden inde for området.
Jeg er begyndt at læse nogle af de artikler der er her på siden. Men er der nogle der er ekstra gode at læse, gerne links
Efter træning spiser jeg protein pulver fra maxim 50/50 hedder den. Men skal vel helst være 100% right?
Min svorger som lige er startet igen med at træne siger jeg skal købe noget kreatin pulver også, da det vil øgemin styrke. Hvordan forholder det sig, og hvilke produkter skal man købe, eller holde sig fra,der er jo tusinde at vælge imellem, kan jeg se inde på (link slettet).com
Jeg søger også lidt om hvordan jeg skal ændre min kost, da jeg ved min nuværende kost ikke er specielt sund. Er 22 år, og vejer ca. 65Kg. 175CM Ved ikke hvad min fedt% er, men vil skyde på den er lav, da jeg næsten ikke har noget fedt på kroppen.
Mange spørgsmål, men håber i kan hjælpe,og komme med etpar gode råd, som kan hjælpe godt i gang,så jeg ikke bare træner og træner, uden at få det maksimale ud af det.