Jeg vil igang med Bodylabs "back to basic" program... Jeg vil dog gerne have tilføjet et træningshjul i programmet... Hvor vil I placere denne øvelse, og hvorfor?
Glæder mig til at høre fra jer.
Mvh,
Ole_S

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Anker skrev:Du kunne erstatte weighted abs med den på bryst, skulder, triceps dagen. Hvis du vil tilføje udover det originale program vil den være overflødig, da du allerede rammer maven godt som stabilisator i andre øvelser.

mic skrev:Jeg ville personligt vælge at træne mave på ben/ryg & biceps-dagen - til trods for at programmet foreskriver noget andet. Drop de weighted crunches - og benyt hjulet i stedet..

Ole_S skrev:mic skrev:Jeg ville personligt vælge at træne mave på ben/ryg & biceps-dagen - til trods for at programmet foreskriver noget andet. Drop de weighted crunches - og benyt hjulet i stedet..
Det var faktisk også min umiddelbare tanke/ide... Spørgsmålet er bare, om jeg får for mange tunge/krævende øvelser de dage... Det ville jo være ret trælst, hvis jeg har brugt alt energien, når jeg kommer til hjulet

Ole_S skrev:Ole_S skrev:mic skrev:Jeg ville personligt vælge at træne mave på ben/ryg & biceps-dagen - til trods for at programmet foreskriver noget andet. Drop de weighted crunches - og benyt hjulet i stedet..
Det var faktisk også min umiddelbare tanke/ide... Spørgsmålet er bare, om jeg får for mange tunge/krævende øvelser de dage... Det ville jo være ret trælst, hvis jeg har brugt alt energien, når jeg kommer til hjulet
Jeg skal forresten lige høre, hvilken øvelse jeg har kan erstatte Cable rows med? Jeg har nemlig kun adgang til vægtstang og håndvægte.

bahar skrev:Ole_S skrev:Ole_S skrev:mic skrev:Jeg ville personligt vælge at træne mave på ben/ryg & biceps-dagen - til trods for at programmet foreskriver noget andet. Drop de weighted crunches - og benyt hjulet i stedet..
Jeg skal forresten lige høre, hvilken øvelse jeg har kan erstatte Cable rows med? Jeg har nemlig kun adgang til vægtstang og håndvægte.
BB row, yates row, db row.. Min favorit er yates rows med underhåndsgreb. Er ikke så stor fan af cable rows.

Ole_S skrev:Øvelsen skal jo gerne passe ind i programmet, så jeg ikke aktiverer/stresser de samme muskler to dage i træk?
Musklerne vil jo gerne have lov til restitution, hvis de skal vokse

mic skrev:Ole_S skrev:Øvelsen skal jo gerne passe ind i programmet, så jeg ikke aktiverer/stresser de samme muskler to dage i træk?
Du kan også bare vælge at droppe øvelsen, og køre et par ekstra sets af BOR og Pull-ups.
Tilføj også lidt ekstra sets til benene.

Ole_S skrev:bahar skrev:Ole_S skrev:Ole_S skrev:mic skrev:Jeg ville personligt vælge at træne mave på ben/ryg & biceps-dagen - til trods for at programmet foreskriver noget andet. Drop de weighted crunches - og benyt hjulet i stedet..
BB row, yates row, db row.. Min favorit er yates rows med underhåndsgreb. Er ikke så stor fan af cable rows.
Øvelsen skal jo gerne passe ind i programmet, så jeg ikke aktiverer/stresser de samme muskler to dage i træk?

Ole_S skrev:mic skrev:Ole_S skrev:Øvelsen skal jo gerne passe ind i programmet, så jeg ikke aktiverer/stresser de samme muskler to dage i træk?
Du kan også bare vælge at droppe øvelsen, og køre et par ekstra sets af BOR og Pull-ups.
Man må vel ikke bare droppe en hel øvelse? Så er det vel bedre at finde et alternativ som træner samme muskler?
Og nej du skal da ikke droppe en øvelse, bare fordi du ikke har nogen kabelmaskine..
Ole_S skrev:mic skrev:Ole_S skrev:Øvelsen skal jo gerne passe ind i programmet, så jeg ikke aktiverer/stresser de samme muskler to dage i træk?
Man må vel ikke bare droppe en hel øvelse? Så er det vel bedre at finde et alternativ som træner samme muskler?

bahar skrev:Ole_S skrev:mic skrev:Ole_S skrev:Øvelsen skal jo gerne passe ind i programmet, så jeg ikke aktiverer/stresser de samme muskler to dage i træk?
Jeg har lige præcis skrevet alternativer til digOg nej du skal da ikke droppe en øvelse, bare fordi du ikke har nogen kabelmaskine..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster