Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

hr_bjoern skrev:Lav dragonflags, hvis du ikke synes der er nok mave.
Lav dips.
Lav T-bar eller dumbbell rows
EDIT: Ryggen er ikke én muskel. Det er mange, som skal have tæsk

Anker skrev:Kan du definere de vertikale, horisontale og mavemusklerne i siden?

Markusse skrev:Jeg mente ikke horisontale og vertikale muskler i siden.
Jeg mente de horisontale muskler, de vertikale muskler... OG de muskler vi har i siden. (Obliques)

Anker skrev:Markusse skrev:Jeg mente ikke horisontale og vertikale muskler i siden.
Jeg mente de horisontale muskler, de vertikale muskler... OG de muskler vi har i siden. (Obliques)
Det var også det jeg mente. Hvad er det helt præcist for nogle muskler?

Markusse skrev:hr_bjoern skrev:Lav dragonflags, hvis du ikke synes der er nok mave.
Lav dips.
Jeg ved godt at ryggen i sig selv ikke er en muskel, men syntes bare cable rows er lidt overflødig i programmet?
Og havde os tænkt mig at erstatte skullcrushers med dips.. Tjekker lige dragonflags ud! (Det jeg mente med ikke nok mave, var at jeg kun rammer de vertikale mavemuskler, hverken de horisontale eller siden bliver ramt med crunches, eller hvad?)
Men, hvorfor t-bar eller dumbell rows fremfor barbell rows?

hr_bjoern skrev:Markusse skrev:hr_bjoern skrev:Lav dragonflags, hvis du ikke synes der er nok mave.
Lav dips.
Jeg ved godt at ryggen i sig selv ikke er en muskel, men syntes bare cable rows er lidt overflødig i programmet?
Og havde os tænkt mig at erstatte skullcrushers med dips.. Tjekker lige dragonflags ud! (Det jeg mente med ikke nok mave, var at jeg kun rammer de vertikale mavemuskler, hverken de horisontale eller siden bliver ramt med crunches, eller hvad?)
Men, hvorfor t-bar eller dumbell rows fremfor barbell rows?
Decline dumbbell press ligner meget dips - eller rettere chestdips. Men hvis du allerede har byttet til dips, så ville jeg enten beholde decline press eller tage incline press. Du kan evt. variere i mellem dem.
T-bar rows ligner meget cable rows i bevægelsesmønsteret.
Mht. maven så tabte du mig fuldstændig. Jeg tror du over-thinker din mave træning! Crunches og dragon flags, kombineret med dødløft og squat er skam nok

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster