Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Vupti skrev:Bænkpres er en dårlig øvelse for mange.

Hvis dit nuværende mål er hypertrofi, kunne du bruge denne fase til at snige lidt bænkpres teknik træning ind. Det jeg selv gjorde, var at arbejde med opspænd, grebsbredde, pause i bunden og bevægelsesbane. Med hjælp fra en professionel fik jeg tilrettet dette. Resultatet er at jeg nu at jeg trods en gammel skulderskade løfter bedre end nogensinde. Både mht styrke, men bestemt også hypertrofi, da god løftekontrol betyder 8-15 gentagelser der rammer brystet væsentligt bedre.the dude skrev:jeg har igennem det seneste stykke tid oplevet skuldersmerter ved bænkpres, som jeg ellers havde opnået god styrke i, hvilket har tvunget mig til at omstrukturer min træning. Jeg har nu et spørgsmål vedrørende tunge vægte vs lette vægte, for jeg har oplevet at ved at kører med lettere håndvægt 4x10 med ca 25 kg i incline bænk og med gode 3 sekunder TUT i den excentriske fase undgår jeg smerter i skulderen, men samtidig opnår jeg også en følelse som jeg ikke gjorde med bænk. Det føles umiddelbart som at jeg rammer brystmusklen bedre med håndvægtene og mere isoleret, jeg får i hvert fald et bedre pump. Hvad er jeres tanker om dette? jeg tænker at jeg nok har brugt skuldrene for meget i bænk tidligere, og at jeg kan opnå større hypertrofi ved at fortsætte med håndvægtene, men jeg vil gerne høre om i har nogle positive erfaringer med lette vægte, men større fokus på musklen i forhold til masse.

Vupti skrev:Bænkpres er en dårlig øvelse for mange.

the dude skrev:Spørgsmålet er, om disse isolerede omgang tæsk jeg uddeler til mit bryst kan kompencere for at jeg er gået drastisk ned i samlet antal kilo som flyttes?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster