Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jukkaboy skrev:I min bog vil det sagtens kunne lade sig gøre, jeg ville dog træne bænk før press.
Er det program det eneste du træner? I så faldt skal du få smækket noget horizontalt row ind. dvs. barbell/cable rows. At have en stærk ryg vil også hjælpe dig gevaldigt i dit bænk pres.
Mht. dit superset, hvordan griber du boxjumps an? og hvad er grunden til det supersettes

Vict0r skrev:Jukkaboy skrev:I min bog vil det sagtens kunne lade sig gøre, jeg ville dog træne bænk før press.
Er det program det eneste du træner? I så faldt skal du få smækket noget horizontalt row ind. dvs. barbell/cable rows. At have en stærk ryg vil også hjælpe dig gevaldigt i dit bænk pres.
Mht. dit superset, hvordan griber du boxjumps an? og hvad er grunden til det supersettes
Hvorfor ville du træne bænkpres før pres?
Ja det er det eneste program jeg træner.
God idé med rows, seated rows ind some sidste øvelse, tjek.

Svend Fipskæg skrev:Vict0r skrev:Jukkaboy skrev:I min bog vil det sagtens kunne lade sig gøre, jeg ville dog træne bænk før press.
Hvorfor ville du træne bænkpres før pres?
Ja det er det eneste program jeg træner.
God idé med rows, seated rows ind some sidste øvelse, tjek.
Bænkpres før pres fordi det er bænken du gerne vil øge, du vil have mindre energi efter pres i triceps mm.
Derudover vil jeg gætte på at du supersetter boxjumps og pull-ups for at spare tid, men det kan være du selv vil uddybe

Nieb skrev:Ja..
Men en øvelse som dips og tricep arbejde generelt øger din bænk endnu mere.
Men pres og rows er klart et par øvelser der burde være med.
A Menace To Chicken skrev:Man kan ikke køre bænkpres og pres samme dag, nej nej, det ene pres udligner det andet og man står tilbage med nul, nada og en skid, zero, zilch, zip, røv og gulvsand.
Just kiddin'.
Det' kuul.

Vict0r skrev:Nieb skrev:Ja..
Men en øvelse som dips og tricep arbejde generelt øger din bænk endnu mere.
Men pres og rows er klart et par øvelser der burde være med.
Hvilken "support"-øvelse vil kunne øge min bænk mest?
Mit program ser ud som følgende nu
Squat
Opvarmning og 5x5
Bænkpres
Opvarmning og 5x5
Pres
Opvarmning og 5x5
Dødløft
Opvarmning og 5x2
Pull-up/Boxjump (supersæt)
Seated Row
Let op varmning og 5x5A Menace To Chicken skrev:Man kan ikke køre bænkpres og pres samme dag, nej nej, det ene pres udligner det andet og man står tilbage med nul, nada og en skid, zero, zilch, zip, røv og gulvsand.
Just kiddin'.
Det' kuul.
Det jeg tænkte på er om det ville blive for meget samme dag, men det kan jeg forstå at det overhovedet ikke er. Måske kan jeg endda smide en ekstra tricep øvelse på for at øve min bænk som ovenstående foreslår?

Nieb skrev:Lars og triceps er gode assistance work til at øge din bænk.

A Menace To Chicken skrev:Nieb skrev:Lars og triceps er gode assistance work til at øge din bænk.
... Lars og triceps er gode assistance work til at øge din bænk.
yes.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster