Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bnaz skrev:Prøv at køre pre exhaust på skulder og triceps inden bænk og se, hvad der så sker.
Altså, en OH press øvelse inden bænk - military, high incline db press, eller lignende.

Nikolaj P skrev:Bnaz skrev:Prøv at køre pre exhaust på skulder og triceps inden bænk og se, hvad der så sker.
Altså, en OH press øvelse inden bænk - military, high incline db press, eller lignende.
hvis han siger at han ikke mærker noget i bryst, så hjælper det jo ikke at træne triceps og skulder inden, så bliver de jo trætte meget før bryst stadig.. hvis han endelig skulle gøre noget så var det da at køre noget bryst inden bænk..

Nikolaj P skrev:du er vel bare meget svag i skulder og tricep, og stærk i bryst, men prøv ellers at lægge mærke til hvor stangen rammer på dit bryst, om det er for langt oppe, eller for langt nede..

essensen skrev:Nikolaj P skrev:du er vel bare meget svag i skulder og tricep, og stærk i bryst, men prøv ellers at lægge mærke til hvor stangen rammer på dit bryst, om det er for langt oppe, eller for langt nede..
Nej - omvendt. Han er stærkere i skulder samt triceps og derfor tager disse over i løftet. Af samme grund er det forslag Bnaz kommer med bedre end dit - så ja, forsøg at preexhauste skuldrene før bænken og se om det hjælper dig bedre med at fokusere på brystet.
Noget helt andet er; bænkpres er som oftest stærkt overvurderet til at bygge masse på brystet. Øvelsen fungerer rigtig godt for nogle der nærmest ikke behøves at køre andet for at få massive pecs, mens andre ikke vil stimulere brystet særligt meget i selvsamme øvelse. Det skyldes individuelle svagheder, styrker samt teknik og genetik. Jeg er ikke et sekund i tvivl om jeg får langt mere ud af diverse db øvelser for brystet i forhold til bænken, men jeg kører den stadig fordi jeg synes det er en sjov øvelse

essensen skrev:Nikolaj P skrev:du er vel bare meget svag i skulder og tricep, og stærk i bryst, men prøv ellers at lægge mærke til hvor stangen rammer på dit bryst, om det er for langt oppe, eller for langt nede..
Nej - omvendt. Han er stærkere i skulder samt triceps og derfor tager disse over i løftet. Af samme grund er det forslag Bnaz kommer med bedre end dit - så ja, forsøg at preexhauste skuldrene før bænken og se om det hjælper dig bedre med at fokusere på brystet.
Noget helt andet er; bænkpres er som oftest stærkt overvurderet til at bygge masse på brystet. Øvelsen fungerer rigtig godt for nogle der nærmest ikke behøves at køre andet for at få massive pecs, mens andre ikke vil stimulere brystet særligt meget i selvsamme øvelse. Det skyldes individuelle svagheder, styrker samt teknik og genetik. Jeg er ikke et sekund i tvivl om jeg får langt mere ud af diverse db øvelser for brystet i forhold til bænken, men jeg kører den stadig fordi jeg synes det er en sjov øvelse

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster