Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

casper-mikkelsen skrev:holder ring fingeren på snittet, men vigtigst af alt, placering af albuerne du skal holde dit primære fokus på

Blunt skrev:Troede man skulle holde så bredt at ens albuer lavede en 90 graders vinkel i bund positionen ? eller er det en gammel broscience ?

mazeing skrev:Blunt skrev:Troede man skulle holde så bredt at ens albuer lavede en 90 graders vinkel i bund positionen ? eller er det en gammel broscience ?
Den "regl" kører jeg os med. Men giver vel os mest meningen. Så presser man lige op, og ikk "skævt".

Houd skrev:Ja, men du skal ikke presse lige op i et bænkpres. Der vil være en naturlig curve fra opspændt position og berøring på bryst til udgangsposition.
Albuer skal lave en 90% graders vinkel fra hvad? Umiddelbart kan jeg kun se at min underarm er i en ca. 90 graders vinkel fra min øvrige arm ved berøring på bryst.

Steendahl skrev:det er vel nærmere en 45 graders vinkel? eller kommer i da ikke helt ned og rammer brystet
kommer selvfølgelig an på hvordan du måler. 90 grader ligner 45 grader hvis du måler med biceps.. jeg tænker dog på knoglerne. tror slet ikke jeg kan få dem ned i 45 grader
!
Blunt skrev:Steendahl skrev:det er vel nærmere en 45 graders vinkel? eller kommer i da ikke helt ned og rammer brystetkommer selvfølgelig an på hvordan du måler. 90 grader ligner 45 grader hvis du måler med biceps.. jeg tænker dog på knoglerne. tror slet ikke jeg kan få dem ned i 45 grader
!
har du prøvet at bøje armen? 

Steendahl skrev:Blunt skrev:Steendahl skrev:det er vel nærmere en 45 graders vinkel? eller kommer i da ikke helt ned og rammer brystetkommer selvfølgelig an på hvordan du måler. 90 grader ligner 45 grader hvis du måler med biceps.. jeg tænker dog på knoglerne. tror slet ikke jeg kan få dem ned i 45 grader
!
altså jeg tænker at albuen jo kommer ned og er tættere på jorden end resten af kroppen. I sådan en position vil jeg mene at den højest danner en vinkel på 60 grader.
Hvis du ikke kan få din arm i en vinkel under 45 grader i albuen vil jeg gerne se din bicepshar du prøvet at bøje armen?

lyt til ham heh.
Boris Eleiko skrev:Steendahl skrev:Blunt skrev:Steendahl skrev:det er vel nærmere en 45 graders vinkel? eller kommer i da ikke helt ned og rammer brystetkommer selvfølgelig an på hvordan du måler. 90 grader ligner 45 grader hvis du måler med biceps.. jeg tænker dog på knoglerne. tror slet ikke jeg kan få dem ned i 45 grader
!
altså jeg tænker at albuen jo kommer ned og er tættere på jorden end resten af kroppen. I sådan en position vil jeg mene at den højest danner en vinkel på 60 grader.
Hvis du ikke kan få din arm i en vinkel under 45 grader i albuen vil jeg gerne se din bicepshar du prøvet at bøje armen?
De vinkler du snakker om, steendahl, giver slet ingen mening at snakke om.

Snakeren skrev:Ofte er der et snit/ en rille i selve stangen.
Ja, det lyder meget rimeligt. Og som pointeret, albuerne skal holdes tæt på kroppen, de må ikke flagre.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster