Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69650 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mr.TopGear skrev:Prøv eventuelt at bestille de tre smagsvarianter som prøver, så du selv kan smage inden.
Mine favorit liste er:
1) Banan - den bliver ikke så let vammel og smager ikke syntetisk.
2) Vanilla - igen fordi smagen er frisk og ikke vammel.
3) Jordbær - smager mere syntetisk end de andre to og bliver ret hurtigt vammel.
Et tip til en shake er, at gemme dine gamle honningglas eller syltetøjsglas med skruelåg - de passer cirka til en shake og det er nemt at ryste ud og fylder ikke lige så meget som en shaker.

Equus skrev:Personligt er jeg mest til vanilje, da det er den mest neutrale smag, men alle 3 er rigtigt gode og ikke for søde
prioriteret :
Vanilje
Jordbær
Banan

jonassteen skrev:Problemet ved Fersken/appelsin er at den klumper mere end noget andet proteinpulver jeg nogensinde har brugt. Det er en ommer!

Dingo skrev:1. Jordbær
2. Vanille
Har aldrig prøvet banan
Jeg synes klart jordbær er mest nice. Hvis vi tager nogle af de andre med det samme....
Chokolade: Er jeg blevet træt af for det var det eneste jeg købte de første 2 år, så den smag hænger ig ud af halsen på stort set alt der ikke er decideret chokolade (dvs. også milkshakes osv)
Karamel: Lidt tid siden jeg har haft nallerne i den, men jeg var ganske ganske tilfreds dengang jeg købte den!
Lige nu har jeg vanille men jeg tastede faktisk forkert da jeg bestilte, skulle have haft jordbærda jeg fik det blev jeg helt "HVAD??" og skyndte mig at blive sur og gik ind og tjekkede min ordre seddel på mailen, men fandme jo om jeg ikke havde trykket vanille
Flot dingo... Men vanille er heldigvis også nice så jeg gad ikke bøvle med returnering og ombytning.
But strawberry it is next time

jonassteen skrev:Problemet ved Fersken/appelsin er at den klumper mere end noget andet proteinpulver jeg nogensinde har brugt. Det er en ommer!

?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster