Hvis det er til hjælp bruger jeg EZ-stang eller hvad fanden i nu kalder det

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Quest93 skrev:Får smerte i håndledende når jeg kører Barbell Curl? Nogen der ved hvorfor?

Quest93 skrev:Får smerte i håndledende når jeg kører Barbell Curl? Nogen der ved hvorfor?

SandyFrink skrev:Det skyldes sandsynligvis du er i en tilstand af utrænethed. Med lidt tålmodighed, teknikmæssige justeringer af den pågældende øvelser samt variation med andre øvelser vil du komme dig over dette problem, som pointeret af StefanM - undtaget det tilfælde, at du fra naturens side slet ikke er skabt til at løfte vægte. De fleste mennesker holder for smalt når de burde holde bredere, eller for bredt når de burde holde smallere. Jeg kan røbe for dig hvordan du med din pågældende biomekanik afgør dette for 3500 kr,-.
Mvh
FandySrink, Value bb.dk Member

Quest93 skrev:Kunne muligvis være det er fordi mine håndled ikke er trænet specielt meget op, kan godt være jeg skulle begynde at køre nogle Reverse Curls og se om det hjælper på det.

Quest93 skrev:Kunne muligvis være det er fordi mine håndled ikke er trænet specielt meget op, kan godt være jeg skulle begynde at køre nogle Reverse Curls og se om det hjælper på det.
MilitaryFTW skrev:Sandyfrink..
""...undtaget det tilfælde, at du fra naturens side slet ikke er skabt til at løfte vægte.""
lol?
Andars skrev:Kan det ikke være, som du siger, hvis ikke er bygget til det? Hvis man fx, som mig, har en ectomorph kropsbygning med tynde håndled, vil man så ikke i højere grad opleve det. Jeg har nemlig selv haft problemet og har det lidt endnu.

Quest93 skrev:Alright, ændrer mit greb og ser om det hjælper.
Tak!

SandyFrink skrev:Andars skrev:Kan det ikke være, som du siger, hvis ikke er bygget til det? Hvis man fx, som mig, har en ectomorph kropsbygning med tynde håndled, vil man så ikke i højere grad opleve det. Jeg har nemlig selv haft problemet og har det lidt endnu.
Der er relativt få - absolut mange - der ikke er skabt til at løfte vægte. At begynde at mistænke din somatotype som årsagen til dit problem er overilet uden at have vurderet de andre årsager først. Nu skal du huske, at de fleste mennesker træner uhensigtsmæssigt/åndssvagt, så sandsynligheden for at du har loaded forkert og/eller bruger forkert teknik og/eller bare er utålmodig er noget større end at du fra naturens side ikke er sat i her i verden for at løfte vægte men derimo for at spille kinaskak.

poul hansen skrev:Det er ikke dine knogler der afgør om du får ondt i leddene.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster