Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Morrison skrev:Er der nogle der har erfaringer med BB Hack Squat? Ser ret god ud for de af os der ikke har adgang til squatstativ

Lyst skrev:Jeg tager squat i smith stativ, skal jeg også overveje BB Hack squat eller?

Det kunne vel også findes ud af... Men jeg forstår ikk helt hvorfor frontsquat kan gå an i smith stativ når backsquat ikk kan?Matt skrev:Front squat i smith stativ er vel også en mulighed

Sagat skrev:Det kunne vel også findes ud af... Men jeg forstår ikk helt hvorfor frontsquat kan gå an i smith stativ når backsquat ikk kan?Matt skrev:Front squat i smith stativ er vel også en mulighed

Det så ikk helt rigtig.. Har aldrig haft en squat stativ.. Og har lavet squat lige siden jeg fik min bænk...Matt skrev:Sagat skrev:Det kunne vel også findes ud af... Men jeg forstår ikk helt hvorfor frontsquat kan gå an i smith stativ når backsquat ikk kan?Matt skrev:Front squat i smith stativ er vel også en mulighed
Fordi banen du kører øvelsen i minder mere om banen i et smith stativ. Frivægte er jo stadig bedre, men hvis man eksempelvis ikke har noget squat stativ er det jo umuligt at køre alm. squat

Sagat skrev:Det så ikk helt rigtig.. Har aldrig haft en squat stativ.. Og har lavet squat lige siden jeg fik min bænk...Matt skrev:Sagat skrev:Det kunne vel også findes ud af... Men jeg forstår ikk helt hvorfor frontsquat kan gå an i smith stativ når backsquat ikk kan?Matt skrev:Front squat i smith stativ er vel også en mulighed
Fordi banen du kører øvelsen i minder mere om banen i et smith stativ. Frivægte er jo stadig bedre, men hvis man eksempelvis ikke har noget squat stativ er det jo umuligt at køre alm. squatMUHAHAHAHA

Bruger mit bænkrack...Matt skrev:Sagat skrev:Det så ikk helt rigtig.. Har aldrig haft en squat stativ.. Og har lavet squat lige siden jeg fik min bænk...Matt skrev:Sagat skrev:Det kunne vel også findes ud af... Men jeg forstår ikk helt hvorfor frontsquat kan gå an i smith stativ når backsquat ikk kan?Matt skrev:Front squat i smith stativ er vel også en mulighed
Fordi banen du kører øvelsen i minder mere om banen i et smith stativ. Frivægte er jo stadig bedre, men hvis man eksempelvis ikke har noget squat stativ er det jo umuligt at køre alm. squatMUHAHAHAHA
Hvad gør du så? Cleaner den op?!

Sagat skrev:Bruger mit bænkrack...Matt skrev:Sagat skrev:Det så ikk helt rigtig.. Har aldrig haft en squat stativ.. Og har lavet squat lige siden jeg fik min bænk...Matt skrev:Sagat skrev:Det kunne vel også findes ud af... Men jeg forstår ikk helt hvorfor frontsquat kan gå an i smith stativ når backsquat ikk kan?Matt skrev:Front squat i smith stativ er vel også en mulighed

Ja et 121cm højt rack....Matt skrev:Sagat skrev:Bruger mit bænkrack...Matt skrev:Sagat skrev:Det så ikk helt rigtig.. Har aldrig haft en squat stativ.. Og har lavet squat lige siden jeg fik min bænk...Matt skrev:Sagat skrev:Det kunne vel også findes ud af... Men jeg forstår ikk helt hvorfor frontsquat kan gå an i smith stativ når backsquat ikk kan?Matt skrev:Front squat i smith stativ er vel også en mulighed
Så har du jo også en form for rack

Sagat skrev:Ja et 121cm højt rack....Matt skrev:Sagat skrev:Bruger mit bænkrack...Matt skrev:Sagat skrev:Det så ikk helt rigtig.. Har aldrig haft en squat stativ.. Og har lavet squat lige siden jeg fik min bænk...Matt skrev:Sagat skrev:Det kunne vel også findes ud af... Men jeg forstår ikk helt hvorfor frontsquat kan gå an i smith stativ når backsquat ikk kan?Matt skrev:Front squat i smith stativ er vel også en mulighed
Så har du jo også en form for rack![]()
Og det er ikk lige det højeste til en gut på 187cm...

Jeg har da testet max med det rack.. Så det går nok et par måneder endnu..Matt skrev:Sagat skrev:Ja et 121cm højt rack....Matt skrev:Sagat skrev:Bruger mit bænkrack...Matt skrev:Sagat skrev:Det så ikk helt rigtig.. Har aldrig haft en squat stativ.. Og har lavet squat lige siden jeg fik min bænk...Matt skrev:Sagat skrev:Det kunne vel også findes ud af... Men jeg forstår ikk helt hvorfor frontsquat kan gå an i smith stativ når backsquat ikk kan?Matt skrev:Front squat i smith stativ er vel også en mulighed
Så har du jo også en form for rack![]()
Og det er ikk lige det højeste til en gut på 187cm...
Så har du jo et problem når det bliver endnu tungere

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster