Jeg behøver skam ikke noegt "fristed" til at debattere din squatstil med andre. Det eneste, jeg ønkser at få svar på, fremgår af min post du citerer i første indlæg. Og de(t) svar er der jo ikke rigtigt andre en dig, der kan besvare, da spørgsmålene udspringer af ting du har postet/skrevet.
BBfreak skrev:og så fat det ikk skal foregå i min log...
fortsætter du stadig i min log vil indlæggene stadig bare blive slettet og ikke besvaret...
Forstår bare ikke, hvorfor det er så skrækkeligt at diskutere ting, der er relevante for din træning, i din træningslog? Du har jo selv tidligere skrevet, hvor meget bedre din squatstil er nu sammenlignet med tidligere. Og når man så kommer med kritik/råd desangående, så bliver det udlagt som "ondt i røven" - en udlægning som jeg, jvf. første post, gerne ser uddybet/begrundet.
Min kritik tager jo udgangspunkt i det eneste referencepunkt, du hidtil har stillet til rådighed for loglæserne: din squatvideo. En video du i øvrigt nu har fjernet. Men det findes der jo heldigvis råd for. Bundpositionen fremgår af nedenstående billede: