Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Vms skrev:Hej MadsJustesen.
Hm, jo det tror jeg. Men vil gerne opbygge mere muskelmasse (: - gerne en kvindelig six-pack! (: Så ville gerne prøve det, og se om det måske har nogen effekt.
Har læst nogle steder at det skulle være godt.
Hej Cloud
hehe - 'prutpulver' (:
Tak for oplysningen.
Du bruger det kun når du træner fasted? Ellers ikke?
Lige nu tager jeg 2 piller (1gram) om morgen sammen med min juice - og 6 piller (3gram) efter træning sammen med min shake (proteinpulver og cabs.) Men hvornår ville det være bedst at tage det, og hvor meget? På Bodylab BCAA piller står der 4 piller (2gram) efter træning. Men som sagt - læser at andre tager mere. Ligesom du selv gør. Hvad anbefaler du?
Okay - hvor køber du det henne? Og kan man evt. blande det op med beta alanine evt. fra Bodylab? Og tage det inden styrketræning? Dyrker først motion, og derefter styrketræner jeg. Og kan man også blande det i sin proteinshake til efter træning?
Det er synd at Bodylab BCAA smager så grimt som I skriver - har ikke selv smagt det endnu. Men de arbejder hvis på at lave det med blåbærsmag (:
Ja, det bliver nemlig dyrt hvis man skal have dem i pilleform, så køber det også i pulverform næste gang. Men smager det virkelig så grimt, selvom man blander med op proteinpulver (f.eks. vanilje eller anden smag) og cabs?
(watermelon smagen ROCKS btw).

toto_G4M3R skrev:Mener da at der er ca 15 gram bcaa i et scoop whey?

Vms skrev:Cloud:
Okay - jeg sørger nu altid for at spise en gang morgenmad, da jeg først dyrker en masse motion inden styrketræning (:
Altså lige nu har jeg vanilje protein, så det vil nok ikke blive så slemt (: Kunne godt tænke mig at smage fersken/appelsin.
Okay, det prøver jeg. Tak (:
Det vil jeg så prøve næste gang. Lige nu tager jeg noget som hedder Creatine complete extreme inden jeg styrketræner. Men så vil jeg nok prøve det der BCAA du skriver og blande det op med noget beta alanine når jeg ikke har mere Creatine C.E., og så tage det inden styrketræning. Hehe, muscle juice - lyder ikke så tosset (;
Så undlader jeg at købe det (;
SienZ:
Hvor køber du dit BCAA?
Så du bruger både det med smag og så det fra Bodylab, og blander det sammen?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster