Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

BodyBlom skrev:8800 skrev:Køb en Jamie Oliver pande fra Tefal, så skal du ikke bruge noget at stege i
Har jeg prøvet og overbevise hende om![]()
Men hun vil gerne ha smag i også. Kan det bruges?

BodyBlom skrev:8800 skrev:BodyBlom skrev:8800 skrev:Køb en Jamie Oliver pande fra Tefal, så skal du ikke bruge noget at stege i
Har jeg prøvet og overbevise hende om![]()
Men hun vil gerne ha smag i også. Kan det bruges?
Køb panden og tilføj smag til maden.
Kender ikke produkterne
Det med at tilføje smag til maden, var jo netop meningen med det her hehe. Hm, er den pande virkelig så god?

Simonb skrev:Så god er Jamie Oliver panden nu heller ikke![]()
Scanpan pander, cook & baker (bio-tan) er fx bedre. Scanpan pander kan tåle metal redskaber, det kan jamie oliver panden ikke, og cook & baker panden kan tåle overophedning, det kan jamie oliver panden ikke.
Det er en okay pande dog, men man betaler altså godt for at der står jamie oliver på den ;)

8800 skrev:Simonb skrev:Så god er Jamie Oliver panden nu heller ikke![]()
Scanpan pander, cook & baker (bio-tan) er fx bedre. Scanpan pander kan tåle metal redskaber, det kan jamie oliver panden ikke, og cook & baker panden kan tåle overophedning, det kan jamie oliver panden ikke.
Det er en okay pande dog, men man betaler altså godt for at der står jamie oliver på den ;)
Synes nu ikke scanpan er så special, men har også kun gryder derfra!
Men helt sikkert at have kvalitet i køkkenet er lækkert

BodyBlom skrev:junjer skrev:var det ikke smag du ville have? hvorfor ikke lidt oliven olie og smid noget karry chili eller havd i kan lidt og så vend kødet i det, gør jeg selv, giver rigtig god smag, bare ikke ved for hård varme så brænder det fast og kødet bliver trist...
Fordi hun ikke vil bruge oliven olie

BodyBlom skrev:Andersbr skrev:BodyBlom skrev:junjer skrev:var det ikke smag du ville have? hvorfor ikke lidt oliven olie og smid noget karry chili eller havd i kan lidt og så vend kødet i det, gør jeg selv, giver rigtig god smag, bare ikke ved for hård varme så brænder det fast og kødet bliver trist...
Fordi hun ikke vil bruge oliven olie
Nu ved jeg sq ikke om du skal lade din "BODYBUILDER-karriere" være så stort et problem for din mor.
Eller for andre mennesker for den sags skyld![]()
![]()
Den smule du skulle få ud af at bruge det ene eller andet- en gang om ugen eller to, kommer nok ikke til at koste dig det helt store den dag du står på scenen (hvis den dag da skulle komme)
Jamen det var egentlig også bare for at prøve noget nyt og som garanteret også er sundere end margarine/smør

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 84 gæster