Er så småt ved at få en bedre hverdag og har det godt nok til at komme hen at træne omkring 3,4 dage i ugen
Synes det går helt fint, og stille og roligt fremad. Har taget en del på under min depression, og vil egentlig gerne tabe mig lidt inden sommer. Spiser omkring 500 kcal under mit ligevægtsindtag hver dag 
Og ja jeg ved det ikke er optimalt for styrke og muskelvækst at cutte, men har brug for at tabe mig for min selvtillid, derefter kan jeg begynde at bulke lidt op igen, har nemlig bare en del fedt på mig

Den første månede kørte jeg et fullbody, men syntes det blev for krævende at træne altsammen på én dag, så kører nu et 2-split

Er 17 år, 182,5 høj, omkring 90-95 kg. lige nu tror jeg.
Det jeg er i tvivl om er om jeg har for mange øvelser. Vil nemlig ikke træne for lidt, så har puttet rigeligt med øvelser ind.
Men her er de.
Eksempel.
Mandag - Ben/ryg/biceps/mave
Onsdag - Bryst/skulder/triceps/mave
fredag - forfra igen, altså hver anden dag

Burde jeg kun træne mave en af dagene eller er det okay, taget i betragtning at der trodsalt er en hviledag imellem?

Ben/ryg/biceps/mave
Squat 5x5
Leg curls 3x8
Benpres 45 grader 4x8
Calf raises 4x8-15
Close/mellem/grip pulldowns 4x8
BB rows 4x8
Dødløft 5x5
(Bagskulder) med maskine 3x8
Ez-curl bar 4x8
Standing DB hammercurls 4x8
Concentration curls 3x8 - burde jeg smide concentration curls væk? synes det bliver lidt for meget eller?

Decline situps 3x8-20
Decline (skrå) situps for obliques 3x8-20
Bryst/skulder/triceps/mave
Bænkpres 5x5
Incline DB press 3x8
DB pullovers 3x8
Machine flyes 3x8
Millitary presses 4x8
Lateral raises 3x8
Front raises 3x8
Skullcrushers 4x8
Pushdowns 3x8
(en øvelse jeg ikke ved hvad hedder 3x8-15) det er ligesom pushdowns, bare det er med en hånd og så bruger man underhåndsgreb, i en kabelmaskine ting
- Har tænkt mig at putte dips ind engang når vores center får et sted at lave dips 
Decline situps 3x8-20
Decline (skrå) situps for obliques 3x8-20
Vil egentlig bare vide hvad jeg kan forbedre, for jeg har selv på fornemmelsen at der er en masse fejl i det, har faktisk bare selv fundet på det lidt i mit hovede efter jeg begyndte at træne, og taget de øvelser jeg lige har fundet på. Men jeg er glad for alle compound øvelserne undtaget squat (mine knæ).
Tak på forhånd, god aften