Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Skurk skrev:WOOW!.. hvor er proteinerne henne ? ;).. jeg ville ikke kunne overleve den der kostplan :b i'm a meat guy ;) skær ned på kulhydraterne og spis nogle proteiner istedet :=)

Casper.S skrev:Skurk skrev:WOOW!.. hvor er proteinerne henne ? ;).. jeg ville ikke kunne overleve den der kostplan :b i'm a meat guy ;) skær ned på kulhydraterne og spis nogle proteiner istedet :=)
Han bør IKKE spise flere proteiner. MAX 2 g. * kg. kropsvægt.

Casper.S skrev:Og som du måske/måske ikke lagde mærke til, så anbefale jeg også at skærer ned for carbs og op for fedt.
Anyway, der er stor forskel på store fyrer på Tnation og så TS. Dit argument er ubrugeligt.

drezc skrev:Casper.S skrev:Og som du måske/måske ikke lagde mærke til, så anbefale jeg også at skærer ned for carbs og op for fedt.
Anyway, der er stor forskel på store fyrer på Tnation og så TS. Dit argument er ubrugeligt.
Ja for de startede nemlig med at veje 100+kg? Det jeg mener med at de tilskriver masser af protein en del af æren for deres gains, er at det var i deres startende år og selvfølgelig nu at de får masser af kød / protein.

Casper.S skrev:drezc skrev:Casper.S skrev:Og som du måske/måske ikke lagde mærke til, så anbefale jeg også at skærer ned for carbs og op for fedt.
Ja for de startede nemlig med at veje 100+kg? Det jeg mener med at de tilskriver masser af protein en del af æren for deres gains, er at det var i deres startende år og selvfølgelig nu at de får masser af kød / protein.
Og samtidig sælger de proteinpulver mm. til små godtroende drenge...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster