Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69545 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Casper.S skrev:Hvor lang tid har du trænet, og med hvilken seriøsitet? 1-10? 10=meget seriøst.
Hvor meget Squatter du?

Barbell skrev:Kør hellere Bryst + Biceps om mandagen og Skuldre og Triceps + fredagen, så er det næsten som Dorian Yates' split.

Pelle93 skrev:Barbell skrev:Kør hellere Bryst + Biceps om mandagen og Skuldre og Triceps + fredagen, så er det næsten som Dorian Yates' split.
Og hvilke fordele er der helt præcist ved det? : )

Barbell skrev:Pelle93 skrev:Barbell skrev:Kør hellere Bryst + Biceps om mandagen og Skuldre og Triceps + fredagen, så er det næsten som Dorian Yates' split.
Restitution. Hvorfor I alverden skal dine arme have en dag alene, når dine skuldre ikke får det?

Barbell skrev:Pelle93 skrev:Barbell skrev:Kør hellere Bryst + Biceps om mandagen og Skuldre og Triceps + fredagen, så er det næsten som Dorian Yates' split.
Restitution. Hvorfor I alverden skal dine arme have en dag alene, når dine skuldre ikke får det?

Pelle93 skrev:Problemet med dit valg er at biceps ville blive trænet en dag før ryg, hvilket ikke er en god idé. ; )

Casper.S skrev:I forhold til din træningserfaring, er det foreskrevne program ikke særlig velegnet. Man skal satme ikke bruge en armdag til en skid når man ikke engang Squatter egen kropsvægt.
1. Lær at Squatte.
2. Træn fullbody eller 2-split indtil du er lidt mere erfaren. Fornuftigt sammensat program selvfølgelig.
3. Spørg igen.
Jeg er udmærket godt klar over at du nu vil gå i forsvarsmode og være sur på mig over at jeg siger tingene som de er - MEN, på længere sigt for du mere ud af det på denne måde.
MC skrev:Har rettet overskriften til noget mere sigende - giv nu jeres indlæg en ordentlig overskrift!!

Pelle93 skrev:Storkøbenhavn, frederiksberg (2000).

Casper.S skrev:Pelle93 skrev:Storkøbenhavn, frederiksberg (2000).
Hvis du nu var smart, så tog du ned til en af Københavner klubberne herfra: http://www.weightlifting.dk/da/Klubber.aspx - og fik dem til at vise dig Squat

Pelle93 skrev:Casper.S skrev:Pelle93 skrev:Storkøbenhavn, frederiksberg (2000).
Hvis du nu var smart, så tog du ned til en af Københavner klubberne herfra: http://www.weightlifting.dk/da/Klubber.aspx - og fik dem til at vise dig Squat
Helt sikkert!
Var jeg ikke klar over : D
Off topic:
Alt det her med at lægge et program er godt nok en lang proces! D :
Når man bare vil igang med at træne! : )

Casper.S skrev:Pelle93 skrev:Casper.S skrev:Pelle93 skrev:Storkøbenhavn, frederiksberg (2000).
Helt sikkert!
Var jeg ikke klar over : D
Off topic:
Alt det her med at lægge et program er godt nok en lang proces! D :
Når man bare vil igang med at træne! : )
Du kan jo altid bare træne, det kan sjældent være dårligt.
Det er ikke bare at ligge et program og så gå igang - du vil hele tiden lære nye ting som du tager med i overvejelserne omkring din træning, ligenu er det jo bare at få en god start

Pelle93 skrev:Hvad syntes du ellers om programmet som det ligger nu? : )
Jeg syntes det virker fint.

Casper.S skrev:Pelle93 skrev:Hvad syntes du ellers om programmet som det ligger nu? : )
Jeg syntes det virker fint.
Det har jeg svaret på længere oppe

Maskinen skrev:Hvor træner du?
- Der hvor jer mener de fleste uerfarne går galt er når de laver deres eget program i sted for at følge et simpelt program til at starte med - indtil de har opbygget en solid masse.. så kan man altid lave mere komplicerede programmer bagefter.

Pelle93 skrev:
Fitness world, Frederiksberg.
Er det virkelig så kompliceret? : )

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster