Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

NattyDennis96 skrev:Har trænet siden jeg var 15. Så jeg ved godt hvad jeg skal spise og ikke skal, men jeg får bare alt for lidt.. Jeg kan sagtens holde mig fra alt usundt, ingen problem.. Jeg ved godt hvad jeg bør og skal spise, men hvis jeg ikke har en specefik plan så får jeg det næsten aldrig lavet..
Jeg har heller ingen "macros" som jeg går efter, da folk har deres egne sådan set.
Lige nu fokusrere jeg på at blive større og stærkere, og træne de muskelgruppe jeg ikke lige når hver gang som er: læg, underarme (forearms), nakke, mave og cardio..

Almond skrev:Hav nogle nødder, shakes og/eller proteinbarer med på farten, så du kan spise noget hurtigt og nemt på køreturen mv.
Hvis du har svært ved at tage på kan du overveje sødmælk, som giver enormt mange lette kcal.

NattyDennis96 skrev:Almond skrev:Hav nogle nødder, shakes og/eller proteinbarer med på farten, så du kan spise noget hurtigt og nemt på køreturen mv.
Hvis du har svært ved at tage på kan du overveje sødmælk, som giver enormt mange lette kcal.
Kan nemt tage på, det ikke det. Jeg har været buttet hele livet, har aldrig haft six-pack eller noget.
Jeg mener selv jeg har VILDT dårlige gener når det kommer til at bygge muskel masse.. I de år jeg har trænet nu, synes JEG ikke er nået så langt med min krop, har noget meget, men.. Synes det er lidt for 3 år..
Stop dig selv, please.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 92 gæster