Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1138
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1136

Følg bodybuilding.dk på

Bedste proteinpulver?

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hey alle :) Jeg har en stor bøtte på 5kg chokolade proteinpulver (viking fra (link slettet)). Jeg kan bare ikke døje smagen, og nu er holdbarhedsdatoen ved at komme. Jeg er kun kommet gennem halvdelen af bøtten, efter træning plejer jeg enten at drikke en liter mælk eller købe en af de shakes de har i fitnessworld. men de shakes er røvdyre i længden, og jeg har brug for proteinpulver for nemt at få et stort indtag af protein i kosten. -gider ikke drikke flere liter mælk om dagen og det ikke just nemt og praktisk at stege bøffer hele tiden :(

problemet er at det smager skod! så selvom jeg kan købe det billigt betyder det ikke det store, da jeg kender mig selv og ved at jeg i længden ikke gider at drikke noget jeg ikke syntes om

så kom med jeres bud på det allermest velsmagende proteinpulver i har prøvet!! i må også nævne om smagen er bedst med vand eller mælk :) prisen er irrelevant, det skal bare smage så godt at i ser frem til at drikke det efter træning :P

edit: uhm og jeg håber da ikke det her går mod retningslinjerne? kan nemlig se mit link blev slettet automatisk (selvom jeg ikke skrev hele linket). men hvis i bare kan nævne mærker så skal jeg nok google det :)
Sidst rettet af Donnert 2. nov 2011, 10:56, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Brugeravatar
Administrator

Reputation point: 15

Logbog: Vis logbog

my bad!! kan folk nævne mærker uden at nævne links? hvis ikke, så ku det være nice hvis nogen har erfaringer med det pulver de sælger på jeres 3 sponsorsider (nu jeg helt i tvivl om jeg også må linke til dem :P )
Sidst rettet af Donnert 2. nov 2011, 11:10, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Donnert skrev:my bad!! kan folk nævne mærker uden at nævne links? hvis ikke, så ku det være nice hvis nogen har erfaringer med det pulver de sælger på jeres 3 sponser sider (nu jeg helt i tvivl om jeg også må linke til dem :P )

Jeg fik lige præcis samme bøtte i går, men det smager okay lige nu. Er det over tid begyndt at smage dårligt for dig eller?

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 200.00

Kostplan: Vis kostplan

kaemper skrev:
Donnert skrev:my bad!! kan folk nævne mærker uden at nævne links? hvis ikke, så ku det være nice hvis nogen har erfaringer med det pulver de sælger på jeres 3 sponser sider (nu jeg helt i tvivl om jeg også må linke til dem :P )

Jeg fik lige præcis samme bøtte i går, men det smager okay lige nu. Er det over tid begyndt at smage dårligt for dig eller?

nej bare rolig, bare mig som er kræsen :) de første 2-3 kg har været svære for mig lige fra starten. men det samme gælder for flere mærker, syntes generelt det man blander ikke smager så godt. tror jeg prøver nogle smagsprøve pakker med flere smage. plejer ikke at koste meget mere end 50kr
Brugeravatar

Donnert skrev:
kaemper skrev:

nej bare rolig, bare mig som er kræsen :) de første 2-3 kg har været svære for mig lige fra starten. men det samme gælder for flere mærker, syntes generelt det man blander ikke smager så godt. tror jeg prøver nogle smagsprøve pakker med flere smage. plejer ikke at koste meget mere end 50kr

Men har du da tænkt dig at smide alt det pulver ud?

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 200.00

Bodylab Jordbær og Bodylab Banan :)
Brugeravatar

Reputation point: 140

Geografisk sted: Fyn

Styrkeliste
- Bænkpres: 134.20
- Squat: 155.40
- Dødløft: 206.60

NGS skrev:Bodylab Jordbær og Bodylab Banan :)

+1
Det er også de to varianter jeg har stående herhjemme, de smager kanon! Blandet op med mælk selvfølgelig :wink:
Ellers er Bodylabs vanilje heller ikke værst, men ellers kan du altid bestille det her: http://www.bodylab.dk/shop/smagsproever ... -175p.html
Også bestemme dig for hvad du bedst kan lide.

Træner her: Sunds styrke og motion

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
- Squat: 105.00
- Dødløft: 110.00

Har prøvet bodylab en del gange og bliver sgu skuffet hver gang . Så holder mig til optimum gold og dymatize elite fremover. De er lidt dyrere, men synes helt klart det er pengene værd, og så smager de meget bedre ! :D

Styrkeliste
- Bænkpres: 142.50
- Squat: 160.00
- Dødløft: 130.00

Jeg har prøvet lidt forskellige mærker, og holder mig nu til bodylab. Det er billigt og deres forskellige smage er okay. Jeg foretrækker dog chokolade. Det smager dog også godt hvis man blander banan og chokolade :)
"DON'T HATE ME CUZ I'M STRONG & PRETTY"
Brugeravatar

Reputation point: 50

Geografisk sted: Næstved

Træner her: HGVS

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 150.00

Syns ikke Bodylabs smager af meget hvilket jeg syntes er positivt, jo mere det smager af kemi jo mere crap er der sikkert i.
forstår ikke hvorfor du ikke kan drikke det pulver du har. Jeg har ingen problemer med at hælde en shake ned uden at smage på den. Det handler ikke om smagen men om funktionen.

Sore skrev:Syns ikke Bodylabs smager af meget hvilket jeg syntes er positivt, jo mere det smager af kemi jo mere crap er der sikkert i.
forstår ikke hvorfor du ikke kan drikke det pulver du har. Jeg har ingen problemer med at hælde en shake ned uden at smage på den. Det handler ikke om smagen men om funktionen.

det handler i høj grad også om smagen hvis jeg skal drikke det efter hver eneste træning. vi er alle forskellige, men personligt ved jeg at jeg bliver træt af at drikke noget jeg ikke kan lide hver gang, og resultatet bliver at jeg slet ikke drikker det. så kan funktionen vel være ligegyldig

har bestilt bodylabs smagsprøver, så må jeg tage den derfra :)
Brugeravatar

Donnert skrev:Hey alle :) Jeg har en stor bøtte på 5kg chokolade proteinpulver (viking fra (link slettet)). Jeg kan bare ikke døje smagen, og nu er holdbarhedsdatoen ved at komme. Jeg er kun kommet gennem halvdelen af bøtten, efter træning plejer jeg enten at drikke en liter mælk eller købe en af de shakes de har i fitnessworld. men de shakes er røvdyre i længden, og jeg har brug for proteinpulver for nemt at få et stort indtag af protein i kosten. -gider ikke drikke flere liter mælk om dagen og det ikke just nemt og praktisk at stege bøffer hele tiden :(

problemet er at det smager skod! så selvom jeg kan købe det billigt betyder det ikke det store, da jeg kender mig selv og ved at jeg i længden ikke gider at drikke noget jeg ikke syntes om

så kom med jeres bud på det allermest velsmagende proteinpulver i har prøvet!! i må også nævne om smagen er bedst med vand eller mælk :) prisen er irrelevant, det skal bare smage så godt at i ser frem til at drikke det efter træning :P

edit: uhm og jeg håber da ikke det her går mod retningslinjerne? kan nemlig se mit link blev slettet automatisk (selvom jeg ikke skrev hele linket). men hvis i bare kan nævne mærker så skal jeg nok google det :)

Sjovt for jeg syntes det helt modsatte, jeg har både prøvet bodylab, link slettet, link slettet og viking.. og jeg ville helt klart anbefale viking når det gælder smag.. men sådan er vi jo forskellige :)

Jeg er blevet svært glad for Bodylabs pistaciesmag, som jeg også har eksperimenteret med i nogle protein muffins mums siger jeg bare :)
Har også prøvet Henning Kristensens proteinpulver, som også er udmærket.

Geografisk sted: Århus

Træner her: Fitness World Århus
Fitness World Scandinavian Center
Ultimate Gym

Hmmm jeg har prøvet at køre igennem en 5kg spand viking og synes faktisk at det var et af de bedre, med hensyn til smag.
men anyway syntha-6 er klart det proteinpulver jeg har prøvet med bedst smag, det har bare ca 50/50 men hensyn til carbs og protein.

Myofusion er tilgengæld det væreste jeg har smag :shock:
Brugeravatar

Reputation point: 20

Træner her: FitnessDK Slagelse
FitnessDK Gentofte

Styrkeliste
- Dødløft: 170.00

Galleri: Vis galleri (3)

Jeg har smagt et par stykker :P
Viking - Syntes ikk smagen var den allerbedste.
Dynamitze jordbær - lidt for syntetisk til min smag.
Bodylab fersken/appelsin - syntes den er god :)
bodylab lemon - smager dejligt, og god i pandekager ;)

så jeg holder mig såment til bodylab altid :)
Champions Train Losers Complain
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 122.50
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00

Ved godt at det er tit det er sådan, men nu har jeg haft gang i en spand fersken/appelsin fra bodylab, og føj hvor er den blevet kvalm her til sidst, godt der kun er et par dage tilbage i den!
Brugeravatar

Geografisk sted: 7100 Vejle

Træner her: DGI Huset i Vejle

Dymatize Elite, chokolade modellen. Opløses rigtig godt, og glæder mig altid til at drikke den efter workout. Den er bedst i mælk, men smager faktisk rigtig godt i vand også.
Brugeravatar

Geografisk sted: Frederikshavn

Træner her: FitnessFrederikshavn
Fitness World Frederikshavn

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 180.00

Bodylabs fersken/appelsin og pistacie er virkelig gode! Jeg er solgt!
Brugeravatar

Pt er det pistacie fra bodylab og chokolade fra billigbillig der er topscorere herhjemme
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Kolding

Træner her: Fitness World Kolding

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 170.00

Tilbage til Begynder forum