Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

magnusqular skrev:Jeg overvejer at skære ned på tiden i centret. Jeg bruger 2 timer de 3 gange om ugen jeg træner.. Burde måske indskrænke det til halvanden. Jeg kan imidlertid ikke køre med højere densitet uden at det går ud over mit workload. Og har ikke tid til at træne 2-split 4 gange ugentligt. Så løsningen må nødvendigvis være at skære nogle øvelser fra.. pt. ser det således ud:
squat
dødløft
bænk
BOR
french presses
incline db. presses
curls
preacher curls
crunches
seat. calf presses
benløft
Nogle forslag til hvad jeg kunne skære fra? Har selv overvejet at skifte mellem squat og dødløft mellem hver cyklus...

magnusqular skrev:Jeg kørte militæry for 2 mdr. siden. der havde jeg kørt dem i næsten et år. Så jeg tænkte der skulle ske lidt nyt plus mit øvre bryst trængte til lidt masse
men hvad skal erstatte fransk, preacher curls og calf press?

AndersHauberg skrev:Jeg har et program lignende, hvor mange reps/sæt kører du, for jeg kan nå det på 1t og 20/30 min.
Smid evt de ovennævnte ud og suppler med chinups/pull ups og dips
der er vel ikke andet at gøre end at følge anvisningen 
magnusqular skrev:AndersHauberg skrev:Jeg har et program lignende, hvor mange reps/sæt kører du, for jeg kan nå det på 1t og 20/30 min.
Jeg kører 3 sæt m. 5-15 reps. Holder 3 min pause i snit tror jeg. det er her problemet er.. med 2 min mellem sættene ville det jo tage fra 1 t 20-55 min..der er vel ikke andet at gøre end at følge anvisningen

Friche skrev:magnusqular skrev:AndersHauberg skrev:Jeg har et program lignende, hvor mange reps/sæt kører du, for jeg kan nå det på 1t og 20/30 min.
Jeg kører 3 sæt m. 5-15 reps. Holder 3 min pause i snit tror jeg. det er her problemet er.. med 2 min mellem sættene ville det jo tage fra 1 t 20-55 min..der er vel ikke andet at gøre end at følge anvisningen
Ja, prøv at korte pauserne lidt ned, 3 minutter lige rigeligt i snit

AndersHauberg skrev:Friche skrev:magnusqular skrev:AndersHauberg skrev:Jeg har et program lignende, hvor mange reps/sæt kører du, for jeg kan nå det på 1t og 20/30 min.
Nøjagtigt, mellem de store basisøvelser bør der hyppigst være mellem 2-3 min og de mindre øvelser (iso osv) mellem 60-90 sek

Friche skrev:AndersHauberg skrev:Friche skrev:magnusqular skrev:AndersHauberg skrev:Jeg har et program lignende, hvor mange reps/sæt kører du, for jeg kan nå det på 1t og 20/30 min.
Nøjagtigt, mellem de store basisøvelser bør der hyppigst være mellem 2-3 min og de mindre øvelser (iso osv) mellem 60-90 sek
Det kommer lidt an på hvad manvilmed øvelsen, men det er nogle udmærkede retningslinjer ja

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster