-ville gerne ha' et svar

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Omerta skrev:Du skal holde dine håndled rette, når du træner, og det gælder alle øvelser.

Andreas007 skrev:jeg er ikke ny, har trænet i 2 år nu. Men prøver nogle af rådne

Gaxe skrev:Andreas007 skrev:jeg er ikke ny, har trænet i 2 år nu. Men prøver nogle af rådne
Så passer dine maks løft forhåbentlig ikke ?

kofoed skrev:Gaxe skrev:Andreas007 skrev:jeg er ikke ny, har trænet i 2 år nu. Men prøver nogle af rådne
han er 12 år eller sådan

Andreas007 skrev:kofoed skrev:Gaxe skrev:Andreas007 skrev:jeg er ikke ny, har trænet i 2 år nu. Men prøver nogle af rådne
han er 12 år eller sådan
Ja jeg er 12 år

7Muddi skrev:Okay, havde selv nogle problemer med håndleddet da jeg begyndte. Du kan prøve at bruge grippers, de hjalp mig, eller evt. fiske oile

Padi skrev:7Muddi skrev:Okay, havde selv nogle problemer med håndleddet da jeg begyndte. Du kan prøve at bruge grippers, de hjalp mig, eller evt. fiske oile
Hvordan kan fiskeolie hjælpe på det?

Fnugget skrev:Andreas007 skrev:kofoed skrev:Gaxe skrev:Andreas007 skrev:jeg er ikke ny, har trænet i 2 år nu. Men prøver nogle af rådne
han er 12 år eller sådan
Ja jeg er 12 år
Nice løft alligevel!![]()
Anyway, jeg har også haft lidt problemer med håndleddet når jeg bænker og har det stadigvæk lidt. Jeg får ondt i håndleddet først og fremmest når jeg racker stangen efter jeg har løftet den og kan så mærke det i de efterfølgende sæt. Også en smule når jeg tager den ud. Det hjælper, som før nævnt, at holde håndleddene lige, du skal sørge for at dine håndled er lige under stangen.
så tak...
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster