Men tænker her på om der skal betales told, moms osv, eller om der er muligheder for uforudsete udgifter?

Mvh

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

tjr skrev:Du vil gerne have større muskler. Det er flot og damerne kan li' det og du bliver mere brugbar som menneske og sværere at slå ihjel.

Phindborg skrev:amazon.com tager selv højde for dansk moms og told så du ser den samlede pris inden du betaler.
Fordelen ved at købe fra amazon.co.uk er at du slipper for moms og toldafgift. Hvis du køber for over 250 kroner er der samtidig gratis fragt - hvis varen bliver solgt direkte fra amazon...
Jeg køber alt hvad jeg overhovedet kan fra amazon. Der er rigtig meget at spare og deres service er suveræn.

Phindborg skrev:Ja du har fuldstændig ret det er kun tolden og post dks toldafgift man sparer. Man skal faktisk bide mærke i at priserne ikke har moms inkluderet så man skal lige regne momsen oveni.
Sendt fra min GT-N7100 med Tapatalk2

Lars Allan skrev:Phindborg skrev:Ja du har fuldstændig ret det er kun tolden og post dks toldafgift man sparer. Man skal faktisk bide mærke i at priserne ikke har moms inkluderet så man skal lige regne momsen oveni.
Dvs. man skal ligge 20% oveni prisen fra amazon.uk?
Men køb hos et mindre firma på Marketplace, så du undgår at skulle betale den danske moms. Jeg har selv flere gange købt Under Armour-tøj via Marketplace...

Etrius skrev:Lars Allan skrev:Phindborg skrev:Ja du har fuldstændig ret det er kun tolden og post dks toldafgift man sparer. Man skal faktisk bide mærke i at priserne ikke har moms inkluderet så man skal lige regne momsen oveni.
25 %.Men køb hos et mindre firma på Marketplace, så du undgår at skulle betale den danske moms. Jeg har selv flere gange købt Under Armour-tøj via Marketplace...
tjr skrev:Du vil gerne have større muskler. Det er flot og damerne kan li' det og du bliver mere brugbar som menneske og sværere at slå ihjel.

Jeg-er-sulten skrev:Etrius skrev:Lars Allan skrev:Phindborg skrev:Ja du har fuldstændig ret det er kun tolden og post dks toldafgift man sparer. Man skal faktisk bide mærke i at priserne ikke har moms inkluderet så man skal lige regne momsen oveni.
25 %.Men køb hos et mindre firma på Marketplace, så du undgår at skulle betale den danske moms. Jeg har selv flere gange købt Under Armour-tøj via Marketplace...
Forkert..
Bestilling fra amazon.co.uk har ingen told eller ekstra moms på - hvad der står det koster er det beløb du kommer til at betale.
for amazon.com er det du siger dog rigtigt.

Acid skrev:Jeg-er-sulten skrev:Etrius skrev:Lars Allan skrev:Phindborg skrev:Ja du har fuldstændig ret det er kun tolden og post dks toldafgift man sparer. Man skal faktisk bide mærke i at priserne ikke har moms inkluderet så man skal lige regne momsen oveni.
Forkert..
Bestilling fra amazon.co.uk har ingen told eller ekstra moms på - hvad der står det koster er det beløb du kommer til at betale.
Også forkert. Priserne på amazon.co.uk inkluderer 20% moms (UK VAT). Når man bestiller bliver UK VAT trukket fra og dansk moms lagt til (25%). Man skal derfor lægge ca 4% til priserne opgivet på Amazon.

Jeg-er-sulten skrev:Etrius skrev:Lars Allan skrev:Phindborg skrev:Ja du har fuldstændig ret det er kun tolden og post dks toldafgift man sparer. Man skal faktisk bide mærke i at priserne ikke har moms inkluderet så man skal lige regne momsen oveni.
Forkert..

Etrius skrev:Acid skrev:Jeg-er-sulten skrev:Etrius skrev:Lars Allan skrev:Phindborg skrev:Ja du har fuldstændig ret det er kun tolden og post dks toldafgift man sparer. Man skal faktisk bide mærke i at priserne ikke har moms inkluderet så man skal lige regne momsen oveni.
Forkert..
Også forkert. Priserne på amazon.co.uk inkluderer 20% moms (UK VAT). Når man bestiller bliver UK VAT trukket fra og dansk moms lagt til (25%). Man skal derfor lægge ca 4% til priserne opgivet på Amazon.
Selvfølgelig skal man ikke betale BÅDE engelsk og dansk moms. Det skulle jeg nok lige have præciseret.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster