Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

big mike skrev:Hey der casper mate!
Tak!!
Prøvede du til DM igen iår? Var ik selv derovre desværre nemlig..

big mike skrev:thx mister Bash!!
Well kører ren masse-hst, dvs de laveste reps jeg kører er 8![]()
Men i vinters da jeg peakede på en kropsvægt på 108 rev jeg en 3x10x125 i bænk hjem![]()
![]()
Ben kan jeg ik træne pga knæet, men forhåbentligt snart igen og død det samme, så bliver kun til stivbenet..

cj8000 skrev:big mike skrev:Hey der casper mate!
Tak!!
Prøvede du til DM igen iår? Var ik selv derovre desværre nemlig..
Nope sprang mit korsbånd, inderste+yderste led & minisken i Nov2006. Så der røg lig 6mdr træning og lidt længere ben træningSå allerede på dagen der droppede jeg dm2007. Men kommer stærkt igen i 2008

Bash skrev:big mike skrev:thx mister Bash!!
Well kører ren masse-hst, dvs de laveste reps jeg kører er 8![]()
Men i vinters da jeg peakede på en kropsvægt på 108 rev jeg en 3x10x125 i bænk hjem![]()
![]()
Ben kan jeg ik træne pga knæet, men forhåbentligt snart igen og død det samme, så bliver kun til stivbenet..
Bulket eller ej, 10x125 er satme mean

AndersHolm skrev::woot:
Big Mike is Back!![]()
Hey champ, godt at se dig tilbage bag skærmen! Men trist at høre knæet stadig er noget skrammel..! Håber det bli'r fixet mæ' d wåns!![]()
/Anders

big mike skrev:AndersHolm skrev::woot:
Big Mike is Back!![]()
Hey champ, godt at se dig tilbage bag skærmen! Men trist at høre knæet stadig er noget skrammel..! Håber det bli'r fixet mæ' d wåns!![]()
/Anders
Tak mate! glæder mig os til at komme rigtigt igang med logbogs skrivningen og hyggen![]()
Ja håber jeg os.. Tror at det noget binyrebarkhormon vil gøre underværker, men er bange for det har noget med min minisk at gøre da jeg engang faldt på ski og slå den.. men nu må vi se.. Så lange man stadig kan kører nogle BDM-pass så det godt
BDM = Bare Disko Muskler![]()

AndersHolm skrev:big mike skrev:AndersHolm skrev::woot:
Big Mike is Back!![]()
/Anders
Tak mate! glæder mig os til at komme rigtigt igang med logbogs skrivningen og hyggen![]()
Ja håber jeg os.. Tror at det noget binyrebarkhormon vil gøre underværker, men er bange for det har noget med min minisk at gøre da jeg engang faldt på ski og slå den.. men nu må vi se.. Så lange man stadig kan kører nogle BDM-pass så det godt
BDM = Bare Disko Muskler![]()
Det optimale ville jo nok være at få det fixet, så vidt jeg ved vil en binyrebarkhormon indsprøjtning blot udskyde problemerne lidt..?
Er al form for hjul træning stoppet..?
Så glæder mig bare til atjeg kan squatte bar lidt igen

Flexi skrev:Hey Biggie![]()
Godt at se du er kommet igang igen - OG at du har fået log her!!
Vi ses i CF

mr.unstoppable skrev:Fuck en syg form du har :shock: det ser fandme godt ud, og super nice træning du fyrer af =D>
Har du nogle stats på armene, benene osv??

Andersbr skrev:Hey mike!
Velkommen til her på siden- er det "vor herre" du har korsfæstet på dine abs?

Fitness-iver skrev:Hey Big M
Welcome Back - har savnet dig...![]()

Hej min ven!!
I lige måde.. Håber vi ses en dag til noget træning og evt spisning, ku være hyggeligt! Burde da egentligt også komme til jylland og besøge familien pumps

Fitness-iver skrev:Hej min ven!!
I lige måde.. Håber vi ses en dag til noget træning og evt spisning, ku være hyggeligt! Burde da egentligt også komme til jylland og besøge familien pumps
Jeg er som sagt på djælveøen den 12 og 13 nov.. Så jeg er game hvis det er. Er dog i Lyngby så jeg ved ikke lige med CF tanken??![]()
![]()
JYLLAND?????? Jeg bor sgu på Fyn gamle dreng...
Hvis du har lyst at træne sammen den 12 nov - siger du bare til...

big mike skrev:Fitness-iver skrev:Hej min ven!!
Jeg er som sagt på djælveøen den 12 og 13 nov.. Så jeg er game hvis det er. Er dog i Lyngby så jeg ved ikke lige med CF tanken??![]()
![]()
Hmm well d. 12 træner jeg ikke, men den 13.. og den 11 også.. hva siger du?
Hehe fyn, jylland, same shit, diff name

Fitness-iver skrev:big mike skrev:Fitness-iver skrev:Hej min ven!!
![]()
Hmm well d. 12 træner jeg ikke, men den 13.. og den 11 også.. hva siger du?
Hehe fyn, jylland, same shit, diff name
![]()
![]()
![]()
![]()
Funny funny...
Hmmm så må det blive en anden gang, da jeg er med toget hjem den 13...
Træner bare alene i Lyngby et sted...
Måske næste gang jeg er i KBH så??

Bondi skrev:Skide go form der Mike - og velkommen til :wink:

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster