Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Dingo skrev:Hvordan har i købt jeres billet til Dm i herning?
Når man er på billetnet er der 3 ting man kan klikke på:
DM I BODYBUILDING
DM I FITNESS
DM I BODYBUILDING - PARTOUT
Skal man købe til hver enkelt? For så bliver det da 500 kr. pr ting eller sådan.. :/
) så ringede bare ind til dem og fik dem til at bestille. Easy done

Jamen hvis du kun bestiller partout kan du jo ikke komme ind til resten ????S.K skrev:Dingo skrev:Hvordan har i købt jeres billet til Dm i herning?
DM I BODYBUILDING
DM I FITNESS
Skal man købe til hver enkelt? For så bliver det da 500 kr. pr ting eller sådan.. :/
Fattede heller ikke helt deres system i første omgang, og gad ikke til at sætte mig ind i det (hvis det da kræver noget) så ringede bare ind til dem og fik dem til at bestille. Easy done
Så siger du bare du gerne vil bestille en partout billet, og så bare sig du gerne vil sidde så godt som muligt. dvs i midten ca. midt i for eksempel og så siger han hvilke pladser der er.

Dingo skrev:Jamen hvis du kun bestiller partout kan du jo ikke komme ind til resten ????S.K skrev:Dingo skrev:Hvordan har i købt jeres billet til Dm i herning?
DM I BODYBUILDING
DM I FITNESS
Fattede heller ikke helt deres system i første omgang, og gad ikke til at sætte mig ind i det (hvis det da kræver noget) så ringede bare ind til dem og fik dem til at bestille. Easy done
Så siger du bare du gerne vil bestille en partout billet, og så bare sig du gerne vil sidde så godt som muligt. dvs i midten ca. midt i for eksempel og så siger han hvilke pladser der er.

Dingo skrev:Jeg ved det ikkeeeeeeee![]()
![]()
Jeg må ringe ind til dem og sige "hej jeg skal med til det hele, giv mig billet nu"
Bliver når jeg kommer hjem

Dingo skrev:Jeg ved det ikkeeeeeeee![]()
![]()
Jeg må ringe ind til dem og sige "hej jeg skal med til det hele, giv mig billet nu"
Bliver når jeg kommer hjem

S.K skrev:Der er jo ikke noget om fredagen, det er jo bare indvejning.

jhbody skrev:S.K skrev:Der er jo ikke noget om fredagen, det er jo bare indvejning.
Hva snakker du om.???
Har du helt glemt KÆMPE festen der bliver afholdt i penthouse afdelingen på Scandic til langt ud på natten.???
Troede jeg du var blevet oplyst om.?? eller.??

Andersbr skrev:jhbody skrev:S.K skrev:Der er jo ikke noget om fredagen, det er jo bare indvejning.
Hva snakker du om.???
Har du helt glemt KÆMPE festen der bliver afholdt i penthouse afdelingen på Scandic til langt ud på natten.???
Jeg skulle mene at billetter til det arrangement jhbody omtaler her kan købes her :
http://www.billetnet.dk/html/artist.htm ... UNGLEBOGEN

jhbody skrev:Andersbr skrev:jhbody skrev:S.K skrev:Der er jo ikke noget om fredagen, det er jo bare indvejning.
Hva snakker du om.???
Jeg skulle mene at billetter til det arrangement jhbody omtaler her kan købes her :
http://www.billetnet.dk/html/artist.htm ... UNGLEBOGEN
NEJ - det var sidste år.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 114 gæster