Med CBB bruger jeg i gennemsnit ca 55kr om måneden på sms og opkald, andet bruger jeg ikke min telefon til. Minutprisen for opkald hos CBB er 0,69 kr. En sms koster 0,19kr.
Har indtil videre kigget på PaynGo og Bibob. Findes der noget billigere?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Hippokrates skrev:Nu blev Nano Mobil nævnt, og det hvis jeg kan nøjes med at slippe 19 kroner, eksklusiv samtaler, så er det fandme billigt sluppet, men jeg synes at der bliver snakket dårligt om selvskabet både ved søgning på google og deres facebook profil. Nogen der har erfaringer?

ChristianR skrev:Hippokrates skrev:Nu blev Nano Mobil nævnt, og det hvis jeg kan nøjes med at slippe 19 kroner, eksklusiv samtaler, så er det fandme billigt sluppet, men jeg synes at der bliver snakket dårligt om selvskabet både ved søgning på google og deres facebook profil. Nogen der har erfaringer?
De 19 kr. er jo inkl samtaler. Man betaler i princippet ikke noget i abonnement. Så er der fri sms og 60 ører i minuttet. Men hvis man aldrig ringer, så opkræver de alligevel 19 kr. for en måned. Taler du for 15 kr., så kræver de yderligere 4 kr.
Jeg har det lidt sådan, at hvis de tager penge fra mig, som jeg ikke har talt for - Så er det fandme en billig telefonregning!
Jeg har selv været tilfreds. I en kortere periode kunne jeg ikke logge ind på deres side som bruger. De erkendte dog, at der havde været nogle fejl og gav en muligheden for at få for 600 kroners taletid for 300 kr.

Hippokrates skrev:
Deres priser lyder gode og helt klart noget for mig, da jeg ikke skriver mere end 2000 sms'er per måned og har begrænsede samtaler. Men jeg blev bare noget afskrækket, da jeg læste folk som ikke kunne sende sms'er over flere timer gentagne gange og lignende, da jeg gerne vil have det hele kører automatisk hele tiden.

ChristianR skrev:Hippokrates skrev:
Deres priser lyder gode og helt klart noget for mig, da jeg ikke skriver mere end 2000 sms'er per måned og har begrænsede samtaler. Men jeg blev bare noget afskrækket, da jeg læste folk som ikke kunne sende sms'er over flere timer gentagne gange og lignende, da jeg gerne vil have det hele kører automatisk hele tiden.
Den slags har jeg ikke været udsat for. Kommer det til at ske, så skifter jeg med det samme. Jeg kan heller ikke leve med så ustabil en forbindelse.

Hippokrates skrev:ChristianR skrev:Hippokrates skrev:
Den slags har jeg ikke været udsat for. Kommer det til at ske, så skifter jeg med det samme. Jeg kan heller ikke leve med så ustabil en forbindelse.
Hvor lang tid har du haft NanoMobil?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster