Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

S.K skrev:Blend du bare. Dog en anden snak hvis du vil bage med det, da noget protein ikke tåler for høj varme, og denatureres. Kan dog fås specielt protein til dette.

annmarie skrev:S.K skrev:Blend du bare. Dog en anden snak hvis du vil bage med det, da noget protein ikke tåler for høj varme, og denatureres. Kan dog fås specielt protein til dette.
super. jeg har nemlig blendet i flere mdr nuog ikke kun "shaket"

S.K skrev:annmarie skrev:S.K skrev:Blend du bare. Dog en anden snak hvis du vil bage med det, da noget protein ikke tåler for høj varme, og denatureres. Kan dog fås specielt protein til dette.
super. jeg har nemlig blendet i flere mdr nuog ikke kun "shaket"
Gjorde jeg også i starten, men alt den opvask tog livet af mig så holdt mig til at shake. Dog er der ikke meget der slår en gang jordbær proteinpulver med friske jordbær + isterninger og så i blenderen

-sunfresh skrev:Det er nemlig rigtigt!! =D>
Dog vil jeg da gerne lige stille et spørgsmål:
Jeg bruger kasein proteinpulver før jeg skal sove (Slow Release Protein Formula fra Bodylab Nutrition)
-men kan ikke rigtig shake det!? Det er heeelt vildt så "tykt" det er, selvom jeg fylder shakeren med mælk. (bruger jeg altid i mine shakes, kan ik lide vand i det)
Hvad gør I? (Hvis I kender denne proteinpulver)

junjer skrev:S.K skrev:annmarie skrev:S.K skrev:Blend du bare. Dog en anden snak hvis du vil bage med det, da noget protein ikke tåler for høj varme, og denatureres. Kan dog fås specielt protein til dette.
super. jeg har nemlig blendet i flere mdr nu :) og ikke kun "shaket"
Gjorde jeg også i starten, men alt den opvask tog livet af mig så holdt mig til at shake. Dog er der ikke meget der slår en gang jordbær proteinpulver med friske jordbær + isterninger og så i blenderen :woot:
arhh choko protien 2 bananer og mælk, den er konge

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster