Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

incognito skrev:hvordan målte du det?
Der er absolut ingen grund ti lat bekymre sig emd mindre du døjer med svimmelhed og besvimelser. Faktisk er for alvt blodtryk nok endda lidt sundt....

jbh0007 skrev:Mange af de blodtryks målere man kan købe rundt omkring er for dårlige. Eksempelvis havde jeg via min blodtryks måler så højt et blodtryk at jeg var tæt på at stille træskoene. Så susede til lægen - han har nu målt det et par gange og det ser rigtigt fint ud - Så den måler er lige til skralderne og det har jeg også hørt mange andre sige om de målere du kan købe billigt rundt omkringSå er det en test du selv har lavet - så prøv lige at få din læge til at kigge på det

Mikkel leicht skrev:jbh0007 skrev:Mange af de blodtryks målere man kan købe rundt omkring er for dårlige. Eksempelvis havde jeg via min blodtryks måler så højt et blodtryk at jeg var tæt på at stille træskoene. Så susede til lægen - han har nu målt det et par gange og det ser rigtigt fint ud - Så den måler er lige til skralderne og det har jeg også hørt mange andre sige om de målere du kan købe billigt rundt omkringSå er det en test du selv har lavet - så prøv lige at få din læge til at kigge på det
Lånte et apparat på sygehuset til at måle med, og de må da vist være rimelig præcise, men havde målt samme lav tryk ved en anden blodtryk måler i privaten..
Spise mere salt? kan ikke se det skulle udligne mit tryk? :?

S.K skrev:Mikkel leicht skrev:jbh0007 skrev:Mange af de blodtryks målere man kan købe rundt omkring er for dårlige. Eksempelvis havde jeg via min blodtryks måler så højt et blodtryk at jeg var tæt på at stille træskoene. Så susede til lægen - han har nu målt det et par gange og det ser rigtigt fint ud - Så den måler er lige til skralderne og det har jeg også hørt mange andre sige om de målere du kan købe billigt rundt omkringSå er det en test du selv har lavet - så prøv lige at få din læge til at kigge på det
Lånte et apparat på sygehuset til at måle med, og de må da vist være rimelig præcise, men havde målt samme lav tryk ved en anden blodtryk måler i privaten..
Spise mere salt? kan ikke se det skulle udligne mit tryk? :?
Må have noget at gøre med osmose-effekten, men ligepræcis hvordan eller om det hjælper, ved jeg ikke lige.

Cruse skrev:Mikkel - Jeg fik også målt mit blodtryk ved lægen, og han sagde det var meeget lavt. Noget i stil med dit. Og det er slet ikke farligt, hvis du ikke føler ubehag.
Der findes også kun medicin til at få blodtrykket ned..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster