http://poststuff5.entensity.net/041309/ ... orkout.flv

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

ja så kan jeg sgu godt forstå din storebror ville træne læg med mig igår ;) og at han var skuffet da jeg gik i smith racket 
Mzg skrev:Oh... my... GOD!
Meget genialt.. Ham JJ Marsh så ud som om at han nød at sidde der?

men han havde godt nok male camel toe øvelsen igennem og ville hele tiden spotte mig selvom jeg egentlig ikk synes det er nødvendigt at holde ved hinanden ved læg workout 
mikkel_baech skrev:nej nejmen han havde godt nok male camel toe øvelsen igennem og ville hele tiden spotte mig selvom jeg egentlig ikk synes det er nødvendigt at holde ved hinanden ved læg workout

mikkel_baech skrev:nemmerligdet er god gas
han er forresten ved at have den lede sidney lee strandform! tror sgu snart vi må have ham skadet ellers render han sgu fra os i det lange løb
![]()
Kan være jeg skal hjem til Viborg om en 14 daqe så må jeg lige se hvordan det går med ham 

mikkel_baech skrev:så smid lige en pm når du er hjemme så nakker jeg dig i curls

mikkel_baech skrev:så rykker jeg lige lidt videre i elastikkernetror det er lige på grænsen til at jeg kan køre så tungt strict.. eller overhovedet!! din beef fyr
jeg kæmper sgu stadig bare med 50 kg i lige barbell

SørenDP skrev:Hahaha, så godt at du postede den i Fru Erik og Sandyfrinks log. Selvom det ser sjovt ud, synes jeg sgu at de er ret cool

8800 skrev:SørenDP skrev:Hahaha, så godt at du postede den i Fru Erik og Sandyfrinks log. Selvom det ser sjovt ud, synes jeg sgu at de er ret cool
Hehe det er sådan jeg forestiller mig dem... Store, sorte og i 1980'er tøj

Xiva skrev:8800 skrev:SørenDP skrev:Hahaha, så godt at du postede den i Fru Erik og Sandyfrinks log. Selvom det ser sjovt ud, synes jeg sgu at de er ret cool
Lol!!
Mega awesome video, det er lige før det skal prøvesBare hvor det er en lækker chick der skal sidde på ryggen
![]()
Udover det, så er de da rimlig pumpede alle sammen![]()

8800 skrev:Mener det hedder Donkey Raise

SørenDP skrev:Xiva skrev:8800 skrev:SørenDP skrev:Hahaha, så godt at du postede den i Fru Erik og Sandyfrinks log. Selvom det ser sjovt ud, synes jeg sgu at de er ret cool
Lol!!
Mega awesome video, det er lige før det skal prøvesBare hvor det er en lækker chick der skal sidde på ryggen
![]()
Udover det, så er de da rimlig pumpede alle sammen![]()
På min vens efterskole lavede de dem. Der havde de sådan noget styrketræning med kropsvægt.
Men ja, de er fandme nogle ordenlige bøffer!

Xiva skrev:Man skal slet ikke undervudere kropsvægt trænning!
De er alligevel rimlig ripped!![]()

Xiva skrev:Man skal slet ikke undervudere kropsvægt trænning!
De er alligevel rimlig ripped!![]()

Xiva skrev:Ikke om hanibal kun laver - det var bare fordi jeg så filmen i butlers log, og var rimlig imponeret
Men i "24 hour ghetto workout" Hvis man lytter efter, siger ham der kommentere.
"They dont have time or money to go to gym's" så går vel ud fra det..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster