Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Birkkjaer skrev:Ved ikke om de er et must, men synes de giver et rigtig godt indblik i bodybuilding verden.
Bigger, faster, stronger
Arnold Schwarzenegger - Total Rebuild 1980
Doping forever 100%
De to af filmene taler rigtig meget for bruget af steroider, men det er selvfølgelig ikke noget man skal tage sig af

vmax32 skrev:Birkkjaer skrev:Ved ikke om de er et must, men synes de giver et rigtig godt indblik i bodybuilding verden.
Bigger, faster, stronger
Arnold Schwarzenegger - Total Rebuild 1980
Doping forever 100%
De to af filmene taler rigtig meget for bruget af steroider, men det er selvfølgelig ikke noget man skal tage sig af
Bigger stronger faster den er satme god! den fik mig godt til at tænke på hvor farligt krudt er

A.Strøberg skrev:pumping iron er da også et must

A.Strøberg skrev:er der forresten nogen der ved hvornår jays nye dvd udkommer? the undisputed tror jeg nok den hedder
Jay has been busy filming his latest DVD the last three day's in Las Vegas doing Shoulder's at the Flamingo/Sandhill Gold's Gym, Chest at the Lake Meade/Buffalo Gold's Gym and Leg's at The Las Vegas Athletic Club on Rainbow. He will film the remainder of the DVD next week at The Gold's Gym in Venice Beach, CA. The DVD is being filmed by Jason Ellis and will be due for release before Christmas. It does not have a name yet and will be more training oriented than his past few DVD's.

TheCzech skrev:A.Strøberg skrev:er der forresten nogen der ved hvornår jays nye dvd udkommer? the undisputed tror jeg nok den hedderJay has been busy filming his latest DVD the last three day's in Las Vegas doing Shoulder's at the Flamingo/Sandhill Gold's Gym, Chest at the Lake Meade/Buffalo Gold's Gym and Leg's at The Las Vegas Athletic Club on Rainbow. He will film the remainder of the DVD next week at The Gold's Gym in Venice Beach, CA. The DVD is being filmed by Jason Ellis and will be due for release before Christmas. It does not have a name yet and will be more training oriented than his past few DVD's.
Ifølge hans hp.
Glæder mig til at se, om det er et must til samlingen.

NOW AVAILABLE - ALL ACCESS
You've been waiting but now the wait is over! Order now.
In Stock and Now Shipping
Price: $39.99 + $5.00 S & H ($13.00 S & H on International Orders)

TheCzech skrev:http://www.jaycutler.com/photos/store.htm
NOW AVAILABLE - ALL ACCESS
You've been waiting but now the wait is over! Order now.
In Stock and Now Shipping
Price: $39.99 + $5.00 S & H ($13.00 S & H on International Orders)

Comedian skrev:Alle kan træne med hovedet under armen. Det gør dig ikke speciel. Bliv klog på hvad du laver, lær, eksperimentér, bliv stærk, bliv swole, reflektér, udvikl dig og hjælp andre til det samme. Så kan vi tale.

TheCzech skrev:Dorian Yates - Blood And Guts
Jay Cutler - One Step Closer
Kevin Levrone's M3
Ronnie Coleman: Unbelievable
Ronnie Coleman: Relentless
Det må være de vigtigste.

sund skrev:TheCzech skrev:Dorian Yates - Blood And Guts
Kevin Levrone's M3
Tak dem vil jeg "købe"

Lenned skrev:sund skrev:TheCzech skrev:Dorian Yates - Blood And Guts
Kevin Levrone's M3
Tak dem vil jeg "købe"
hvor "køber" du dem henne

Summerman skrev:For ikke at lave en ny tråd, prøver jeg at få gang i en gammel.
Hvad kan anbefales ? Hvad med Jays nyere film ? Hvad med film af Phil Heath, Ben Pakulski, Shawn Ray, Flex Wheeler, Kevin Levrone eller andre ? Er der nogle Battle for the Olympia, der kan anbefales ? Andre træningsrelaterede film som Defrancos "Strong" ses også gerne.
Kom med jeres bud - gerne med en lille forklaring på hvorfor !

Comedian skrev:Alle kan træne med hovedet under armen. Det gør dig ikke speciel. Bliv klog på hvad du laver, lær, eksperimentér, bliv stærk, bliv swole, reflektér, udvikl dig og hjælp andre til det samme. Så kan vi tale.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 82 gæster