Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

milloooo skrev:Hej med alle jer derude..
Jeg er en pige som har gået og leget lidt med tanken om at træne ligesom en bodybuilder med et fedt resultat i sidste ende..
Men, jeg mangler virkelig noget hjælp fra nogle professionelle som kender til branchen..
Jeg er vant til at træne i fitness, men har virkelig brug for at blive udfordret og til at få en ordentlig kostplan og et godt trænings program. Er der nogle der kan hjælpe og komme med lidt 'fif'.. tak :=)

- højde, vægt, alder, træningserfaring osv.

TankeN skrev:Hvis du skal have hjælp af en professionel ville det være meget fint at vide hvor du bor (så fremt det er en coach du ønsker) - Smid lige nogle stats også- højde, vægt, alder, træningserfaring osv.

milloooo skrev:TankeN skrev:Hvis du skal have hjælp af en professionel ville det være meget fint at vide hvor du bor (så fremt det er en coach du ønsker) - Smid lige nogle stats også- højde, vægt, alder, træningserfaring osv.
Jeg bor i Esbjerg lige pt.. Men i hvert fald så er jeg 178 cm og vejer 80 kg. I forhold til trænings erfaring så er det meste bare cardio og tage lidt på maskiner, men er altid frisk på at prøve en masse øvelser!

milloooo skrev:HVor mange proteinshakes og evt. protein bar skal man spise om dagen?

Sakin skrev:Det lyder som om du bør prøve at leve som mange af os gør herinde, kald det "hobby bodybuilding" inden du begynder at tænke på prof træner. Med de spørgsmål du har lyder din baggrunds viden til at være meget begrænset. med hensyn til en diæt så er det jo en del af det som man skal kunne klar og komme i gennem, og tror ikke at bulk sæsonen er nemmere, når man nogen gange er ved at brække sig af at man er fuld og man stadig har over et halvt kilo mad foran sig![]()
http://www.bodybuilding.dk/newbies-helpfile-edit-2-t39845.html
linket kan give en en rigtig god baggrundsviden, og med hensyn til at blive udfordret, så tror mig det bliver du også hvis du giver dig 100%

Sakin skrev:Det lyder som om du bør prøve at leve som mange af os gør herinde, kald det "hobby bodybuilding" inden du begynder at tænke på prof træner. Med de spørgsmål du har lyder din baggrunds viden til at være meget begrænset. med hensyn til en diæt så er det jo en del af det som man skal kunne klar og komme i gennem, og tror ikke at bulk sæsonen er nemmere, når man nogen gange er ved at brække sig af at man er fuld og man stadig har over et halvt kilo mad foran sig![]()
http://www.bodybuilding.dk/newbies-helpfile-edit-2-t39845.html
linket kan give en en rigtig god baggrundsviden, og med hensyn til at blive udfordret, så tror mig det bliver du også hvis du giver dig 100%

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster