Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1064
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1062

Følg bodybuilding.dk på

Bodybuilding

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej med alle jer derude..

Jeg er en pige som har gået og leget lidt med tanken om at træne ligesom en bodybuilder med et fedt resultat i sidste ende..
Men, jeg mangler virkelig noget hjælp fra nogle professionelle som kender til branchen..
Jeg er vant til at træne i fitness, men har virkelig brug for at blive udfordret og til at få en ordentlig kostplan og et godt trænings program. Er der nogle der kan hjælpe og komme med lidt 'fif'.. tak :=)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

milloooo skrev:Hej med alle jer derude..

Jeg er en pige som har gået og leget lidt med tanken om at træne ligesom en bodybuilder med et fedt resultat i sidste ende..
Men, jeg mangler virkelig noget hjælp fra nogle professionelle som kender til branchen..
Jeg er vant til at træne i fitness, men har virkelig brug for at blive udfordret og til at få en ordentlig kostplan og et godt trænings program. Er der nogle der kan hjælpe og komme med lidt 'fif'.. tak :=)

PS. også i forhold til protein shakes osv.. hvad er godt til kvinder? :)

Hvis du skal have hjælp af en professionel ville det være meget fint at vide hvor du bor (så fremt det er en coach du ønsker) - Smid lige nogle stats også :) - højde, vægt, alder, træningserfaring osv.
Sidst rettet af TankeN 4. jan 2013, 23:06, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Logbog: Vis logbog

Du skal træne og æde akkurat som mændene, da din fordøjelse og dine muskler fungerer akkurat som vores. Den eneste forskel er at du producerer mindre testosteron, hvorfor du ikke kan opnå samme størrelse og styrke som en mand. Start med et enkelt, tungt program orienteret omkring basisøvelser med frivægte - et godt eks. er dette:

http://news.bodylab.dk/artikler/261-storre-muskler-back-to-basics

.. og søg i artikelarkivet efter artikler om kost og ernæring, lad ikke nogen bilde dig ind at du skal spise anderledes end mænd for at bygge en stærk, muskuløs og flot krop. Du skal æde det samme som os, plus de samme kosttilskud.

God vind.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

Kostplan: Ingen kostplan

TankeN skrev:Hvis du skal have hjælp af en professionel ville det være meget fint at vide hvor du bor (så fremt det er en coach du ønsker) - Smid lige nogle stats også :) - højde, vægt, alder, træningserfaring osv.

Jeg bor i Esbjerg lige pt.. Men i hvert fald så er jeg 178 cm og vejer 80 kg. I forhold til trænings erfaring så er det meste bare cardio og tage lidt på maskiner, men er altid frisk på at prøve en masse øvelser!

milloooo skrev:
TankeN skrev:Hvis du skal have hjælp af en professionel ville det være meget fint at vide hvor du bor (så fremt det er en coach du ønsker) - Smid lige nogle stats også :) - højde, vægt, alder, træningserfaring osv.

Jeg bor i Esbjerg lige pt.. Men i hvert fald så er jeg 178 cm og vejer 80 kg. I forhold til trænings erfaring så er det meste bare cardio og tage lidt på maskiner, men er altid frisk på at prøve en masse øvelser!

fedt fedt fedt! det vil jeg lige prøve at læse lidt på!
Det jeg er mest bange for er at få sådan en kostplan hvor man nærmest ikke får noget at spise, og derfor så kommer til at falde ud af diæten.. Men som sagt så ved jeg jo ikke så meget om kosten inde for bodybuilding så det skal jeg jo lige have læst på, men tak for linket :)

HVor mange proteinshakes og evt. protein bar skal man spise om dagen?

milloooo skrev:HVor mange proteinshakes og evt. protein bar skal man spise om dagen?

Det går an på din kost...

Reputation point: 5

Det lyder som om du bør prøve at leve som mange af os gør herinde, kald det "hobby bodybuilding" inden du begynder at tænke på prof træner. Med de spørgsmål du har lyder din baggrunds viden til at være meget begrænset. med hensyn til en diæt så er det jo en del af det som man skal kunne klar og komme i gennem, og tror ikke at bulk sæsonen er nemmere, når man nogen gange er ved at brække sig af at man er fuld og man stadig har over et halvt kilo mad foran sig :)

http://www.bodybuilding.dk/newbies-helpfile-edit-2-t39845.html

linket kan give en en rigtig god baggrundsviden, og med hensyn til at blive udfordret, så tror mig det bliver du også hvis du giver dig 100%
Brugeravatar

Reputation point: 20

Træner her: FitnessDK Slagelse
FitnessDK Gentofte

Styrkeliste
- Dødløft: 170.00

Galleri: Vis galleri (3)

Emne flyttet
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Sakin skrev:Det lyder som om du bør prøve at leve som mange af os gør herinde, kald det "hobby bodybuilding" inden du begynder at tænke på prof træner. Med de spørgsmål du har lyder din baggrunds viden til at være meget begrænset. med hensyn til en diæt så er det jo en del af det som man skal kunne klar og komme i gennem, og tror ikke at bulk sæsonen er nemmere, når man nogen gange er ved at brække sig af at man er fuld og man stadig har over et halvt kilo mad foran sig :)

linket kan give en en rigtig god baggrundsviden, og med hensyn til at blive udfordret, så tror mig det bliver du også hvis du giver dig 100%

Tak for svaret! det kan jeg helt klart bruge til noget.. vil lige læse lidt på det link du sendte :)

Sakin skrev:Det lyder som om du bør prøve at leve som mange af os gør herinde, kald det "hobby bodybuilding" inden du begynder at tænke på prof træner. Med de spørgsmål du har lyder din baggrunds viden til at være meget begrænset. med hensyn til en diæt så er det jo en del af det som man skal kunne klar og komme i gennem, og tror ikke at bulk sæsonen er nemmere, når man nogen gange er ved at brække sig af at man er fuld og man stadig har over et halvt kilo mad foran sig :)

Tak for svaret! det kan jeg helt klart bruge til noget.. vil lige læse lidt på det link du sendte :)

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster