Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 820
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 818

Følg bodybuilding.dk på

Bodybuilding

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej derude.
Jeg er igen begyndt at træne efter have haft en lidt en lille pause. De resultater jeg fik dengang er allerede mere eller mindre væk igen osv. Men jeg gik ikke så meget i dyben før, men før var jeg altså overvægtig og sådan. Men nu er jeg helt normal, føler at jeg har lidt større muskler en andre sådan af natur, det ligger vidst til familien men anyways. Jeg har ofte stødt på denne side når jeg har ledt efter svar på et spørgsmål omkring træning. Men nu synes jeg ikke at kunne finde helt det svar jeg gerne ville have, så nu ville jeg selv stille et herinde.

Men altså jeg har lædt noget med at hvis man gerne vil have større muskler så skal man have kcal-overskud, men som jeg såvidt ved så vil man jo tage på i fedt osv. det har jeg intet imod hvis det giver resultater. Men altså det med at man skal tabe det igen bagefter når man har nået sit mål for så at blive markeret. Men jeg er lidt nervøs med det at man kan miste sine resultater igen af det. Så jeg håbede lidt der var nogle raske gutter derude der ville prøve at forklare mig i dybere detaljer hvordan det er med det overskud og hvordan det foregår det med at smide "fedtet" igen uden alle sine muskler...

- Riissum

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Lars Risum, er det nu dig igen?
Brugeravatar

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (1)

Det må jeg desværre sige nej til :-)

Riissum skrev:Hej derude.
Jeg er igen begyndt at træne efter have haft en lidt en lille pause. De resultater jeg fik dengang er allerede mere eller mindre væk igen osv. Men jeg gik ikke så meget i dyben før, men før var jeg altså overvægtig og sådan. Men nu er jeg helt normal, føler at jeg har lidt større muskler en andre sådan af natur, det ligger vidst til familien men anyways. Jeg har ofte stødt på denne side når jeg har ledt efter svar på et spørgsmål omkring træning. Men nu synes jeg ikke at kunne finde helt det svar jeg gerne ville have, så nu ville jeg selv stille et herinde.

Men altså jeg har lædt noget med at hvis man gerne vil have større muskler så skal man have kcal-overskud, men som jeg såvidt ved så vil man jo tage på i fedt osv. det har jeg intet imod hvis det giver resultater. Men altså det med at man skal tabe det igen bagefter når man har nået sit mål for så at blive markeret. Men jeg er lidt nervøs med det at man kan miste sine resultater igen af det. Så jeg håbede lidt der var nogle raske gutter derude der ville prøve at forklare mig i dybere detaljer hvordan det er med det overskud og hvordan det foregår det med at smide "fedtet" igen uden alle sine muskler...

- Riissum

Prøv at læse sidens artikler under artikelarkivet... Der vil du kunne finde langt de fleste svar på dine spørgsmål - du bliver sat godt ind i tingene og behøver ikke oprette tusind tråde hvor folk skal svare dig på spørgsmål :P
Det kan godt være jeg har små arme, men de er fandme også slappe.

Geografisk sted: Nordjylland

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 140.00

Hmm... Tak for det, det havde jeg ikke lige tænkt over....
Som sagt er jeg nu til det her site... :mrgreen:

De keywords du søger, er "cut" og "bulk". Læs lidt om dem, så er du ret godt kørende. Start evt. i artikel arkivet, som der bliver foreslået.

Reputation point: 20

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00

Logbog: Vis logbog

Tak tak! :-)