Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Laaassseee skrev:Jeg får 600gram kød om dagen og jeg kan godt mærke en effekt med Beta Alanine

Ole_S skrev:Man får i følge bodylab størstedelen af carnosil fra kød.
Jeg tænker derfor, at dette kosttilskud er unødvendigt, hvis man dagligt får 3-400 gram kød :-)

Ole_S skrev:Laaassseee skrev:Jeg får 600gram kød om dagen og jeg kan godt mærke en effekt med Beta Alanine
Ja okay :-)
Jeg tænker også mere, om det er et unødvendigt kosttilskud, når jeg får kreatin og kvalitets proteinpulver.

8800 skrev:Flyttet.

JensL skrev:Kreatin og beta-alanin virker på forskellige måder og kan derfor fint tages samtidig. Det er svært af få ca. 4-6 gram BA, som de fleste studier har testet effekten af, gennem kød. Derfor er supplementering nødvendig. Tjek Bodylab News eller kosttilskudskompendiet her på bb.dk hvis du vil være lidt klogere på beta-alanin

Ole_S skrev:8800 skrev:Flyttet.
Jeg finder det lidt underligt at flytte dette emne, da det drejer sig om kosttilskud og folks erfaringer med dette. Men lad det ligge :-)

8800 skrev:Ole_S skrev:8800 skrev:Flyttet.
Jeg finder det lidt underligt at flytte dette emne, da det drejer sig om kosttilskud og folks erfaringer med dette. Men lad det ligge :-)
Det er flyttet til begynderkategorien, da det er et begynderspørgsmål. Som Jens så fint skriver, så kan du med fordel læse nogle af småartiklerne på Bodylab News eller kosttilskudskompendiet.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster