- Kopi

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

WannaBeBig skrev:Ja, kasein er generelt ikke det bedst smagende protienpulver. Det smager sådan lidt af grumset kaffe.
Men det irriterer mig blot, at det ikke kan opløses 
Kopi skrev:WannaBeBig skrev:Ja, kasein er generelt ikke det bedst smagende protienpulver. Det smager sådan lidt af grumset kaffe.
Problemet er som sådan ikke smagen, jeg har valgt neutralMen det irriterer mig blot, at det ikke kan opløses
Har du erfaringer med kasein?

WannaBeBig skrev:Kopi skrev:WannaBeBig skrev:Ja, kasein er generelt ikke det bedst smagende protienpulver. Det smager sådan lidt af grumset kaffe.
Problemet er som sådan ikke smagen, jeg har valgt neutralMen det irriterer mig blot, at det ikke kan opløses
Ja, bruger det selv. Ikke opløses? Altså vi er enige om at det bliver en noget tykkere masse end whey protein bliver til når man blander det med mælk/vand.

Kopi skrev:WannaBeBig skrev:Ja, kasein er generelt ikke det bedst smagende protienpulver. Det smager sådan lidt af grumset kaffe.

Men ned skal det sku
Jeg tager rådene til mig og prøver mig frem.
Kopi skrev:Det lyder vist som om at det er helt normalt, mht. mit tilfældeJeg tager rådene til mig og prøver mig frem.
Tak for det!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 66 gæster