Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Weezy skrev:Suuuuup homiezz..
Har nogle af jer bestilt fra Bodylab for nyligt, og hvis i har, hvor lang tid tog leveringstiden så? Jeg ved godt at der plejer at gå 1-2 dage, men nu tænkte jeg på vejret osv..

Weezy skrev:Suuuuup homiezz..
Har nogle af jer bestilt fra Bodylab for nyligt, og hvis i har, hvor lang tid tog leveringstiden så? Jeg ved godt at der plejer at gå 1-2 dage, men nu tænkte jeg på vejret osv..

Weezy skrev:Ja, men hvis nu nogen for nyligt havde bestilt nogle vare, så ville jeg gerne høre hvor lang tid der gik før de modtog varen.
Rasmus, jeg har lige bestilt nogle varer, kan jeg så være sikker på at modtage dem imorgen eller om 2 dage, eller kan der gå noget tid, pga. vejret?

MC skrev:Weezy skrev:Ja, men hvis nu nogen for nyligt havde bestilt nogle vare, så ville jeg gerne høre hvor lang tid der gik før de modtog varen.
Rasmus, jeg har lige bestilt nogle varer, kan jeg så være sikker på at modtage dem imorgen eller om 2 dage, eller kan der gå noget tid, pga. vejret?
Det er jo umuligt for Rasmus at svare på. Intet er umuligt.
Edit: Udover at give et konkret svar

Weezy skrev:Rasmus, jeg har lige bestilt nogle varer, kan jeg så være sikker på at modtage dem imorgen eller om 2 dage, eller kan der gå noget tid, pga. vejret?

Rasmus Thorup skrev:Weezy skrev:Rasmus, jeg har lige bestilt nogle varer, kan jeg så være sikker på at modtage dem imorgen eller om 2 dage, eller kan der gå noget tid, pga. vejret?
Vi bringer ikke selv ud hvorfor vi er overladt til PostDK samt GLS leveringstider. Jeg har ikke hørt at pakker der sendes i dag skulle være forsinket....

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 68 gæster