Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Rickross skrev:28-35 ville jeg umiddelbart sige - uden top altså. En portion er på 35g, så forestiller mig det er rimeligt tæt på det.

Nicobruun skrev:Rickross skrev:28-35 ville jeg umiddelbart sige - uden top altså. En portion er på 35g, så forestiller mig det er rimeligt tæt på det.
Overhovedet ikke. Hvis du fylder en måleske op er det ca. 50-55g.

Lizzo skrev:Nicobruun skrev:Rickross skrev:28-35 ville jeg umiddelbart sige - uden top altså. En portion er på 35g, så forestiller mig det er rimeligt tæt på det.
Så 50-55? Tak

Nicobruun skrev:Lizzo skrev:Nicobruun skrev:Rickross skrev:28-35 ville jeg umiddelbart sige - uden top altså. En portion er på 35g, så forestiller mig det er rimeligt tæt på det.
Så 50-55? Tak
Det siger min mors vægt i hvert fald.
Jeg presser det sammen op af siden, så ved mig er det 50-55

Dingo skrev:Jeg er ret overbevist om at jeh målte det til 35 gram engang for en fyldt ske uden top. Det er selvfølgelig klart at der kan være mere hvis man med vold og magt presser lortet ned i ..

Rickross skrev:Dingo skrev:Jeg er ret overbevist om at jeh målte det til 35 gram engang for en fyldt ske uden top. Det er selvfølgelig klart at der kan være mere hvis man med vold og magt presser lortet ned i ..
det håber jeg så sandelig... ellers er hele mit liv baseret på en løgn ;)

Straws skrev:Et normalt scoop igennem bøtten uden top erfor de fleste 30-35 gram
Ofte passer skeen der følger med med den portions størrelse der er angivet på bøtten

Dingo skrev:Jeg er ret overbevist om at jeh målte det til 35 gram engang for en fyldt ske uden top. Det er selvfølgelig klart at der kan være mere hvis man med vold og magt presser lortet ned i ..

Straws skrev:Et normalt scoop igennem bøtten uden top erfor de fleste 30-35 gram
Ofte passer skeen der følger med med den portions størrelse der er angivet på bøtten

Nicobruun skrev:Dingo skrev:Jeg er ret overbevist om at jeh målte det til 35 gram engang for en fyldt ske uden top. Det er selvfølgelig klart at der kan være mere hvis man med vold og magt presser lortet ned i ..
Bruger nu ikke særlig meget kraft.
Jeg presser det skam bare op af siden.

zmile2me skrev:Hvis man nu tog sig tid til at kigge på bøtten, så står der faktisk (under Dosering), at en strøget måleske indeholder 35-40 gram proteinpulver ;)

Rickross skrev:men det mest logiske ville jo være hvis en ske passede med portionsstørrelsen. Det er som oftest sådan at der er lidt sammenhæng mellem sådan nogle ting.
Til jer der når op på 50g, vejer i skeen med? eller hælder i det over i en ny skål?

Nicobruun skrev:Rickross skrev:men det mest logiske ville jo være hvis en ske passede med portionsstørrelsen. Det er som oftest sådan at der er lidt sammenhæng mellem sådan nogle ting.
Til jer der når op på 50g, vejer i skeen med? eller hælder i det over i en ny skål?
Sætter min shake på vægten, nulstiller vægten og så hælder jeg pulveret over i.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster