Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
JMT, 2017 skrev:"Hvad skal man med omega-3 når man har en stor tissemand?"

Mr.TopGear skrev:Thumbs up herfra.
Smager dejlig frisk og har ikke en tendens til at klumpe. Skummer vel rigeligt, men i køleskabet en ti minutters tid efter rysteturen, så er det på plads.
Bedste proteinpulver jeg har smagt - meget bedre end appelsin/fersken, choko, jordbær, vanilla.
Du kan bestille en smagsprøve, inden du bestiller en større portion.

Mapsen skrev:Nogen der har prøvet denne smagsvariant, vil lige høre nogens mening inden jeg bestiller

Adnano skrev:Mapsen skrev:Nogen der har prøvet denne smagsvariant, vil lige høre nogens mening inden jeg bestiller
Jeg har ogs smagt den, den smager seriøst bare klamt..ikke noget for mig ihvertfald

Mapsen skrev:Om det smager godt eller ej, lortet skal jo bare ned. Er godt træt af choko så det er på tide at prøve noget andet.

Mapsen skrev:Om det smager godt eller ej, lortet skal jo bare ned. Er godt træt af choko så det er på tide at prøve noget andet.

ThirtyEight skrev:Mapsen skrev:Om det smager godt eller ej, lortet skal jo bare ned. Er godt træt af choko så det er på tide at prøve noget andet.
Så kan du jo lige så godt købe en neutral bøtte. Hvis du er ligeglad med om det smager godt eller ej.

Weezy skrev:Jeg synes overhovedet ikke om den. Jeg vil klart anbefale banan eller vanille, men du er jo ligeglad med hvordan det smager, det skal bare ned

Phyxius skrev:I modsætning til flertallet herinde synes jeg den smager fantastisk.. Lidt ligesom ananas saftevand

A Menace To Chicken skrev:.. jeg fik en smagsprøve ind af døren for nylig, og var meget begejstret. Den fungerede upåklageligt sammen med vand, hvilket er sjældent - men en stor fordel ifbm. cut.
Smagen er okey, minder lidt om gammeldaws, syntetisk lemonade.

Bay skrev:Phyxius skrev:I modsætning til flertallet herinde synes jeg den smager fantastisk.. Lidt ligesom ananas saftevand
Jeg er også vild med den.

Kæmperen skrev:A Menace To Chicken skrev:.. jeg fik en smagsprøve ind af døren for nylig, og var meget begejstret. Den fungerede upåklageligt sammen med vand, hvilket er sjældent - men en stor fordel ifbm. cut.
Bruger du normalt mælk?

A Menace To Chicken skrev:Kæmperen skrev:A Menace To Chicken skrev:.. jeg fik en smagsprøve ind af døren for nylig, og var meget begejstret. Den fungerede upåklageligt sammen med vand, hvilket er sjældent - men en stor fordel ifbm. cut.
Bruger du normalt mælk?
Under bulk bruger jeg skummetmælk, under cut vand - bortset fra g'nat kasseinshake'en som stadig køres ned med skummetmælk.
Hvis jeg kunne ville jeg bælle sødmælk konstant, men man bliver sgu' lidt fed af det. Selvom det er highly anabolic.

Kæmperen skrev:A Menace To Chicken skrev:Kæmperen skrev:A Menace To Chicken skrev:.. jeg fik en smagsprøve ind af døren for nylig, og var meget begejstret. Den fungerede upåklageligt sammen med vand, hvilket er sjældent - men en stor fordel ifbm. cut.
Bruger du normalt mælk?
Under bulk bruger jeg skummetmælk, under cut vand - bortset fra g'nat kasseinshake'en som stadig køres ned med skummetmælk.
Hvis jeg kunne ville jeg bælle sødmælk konstant, men man bliver sgu' lidt fed af det. Selvom det er highly anabolic.
Jeg bruger altid vand

A Menace To Chicken skrev:Kæmperen skrev:A Menace To Chicken skrev:Kæmperen skrev:A Menace To Chicken skrev:.. jeg fik en smagsprøve ind af døren for nylig, og var meget begejstret. Den fungerede upåklageligt sammen med vand, hvilket er sjældent - men en stor fordel ifbm. cut.
Bruger du normalt mælk?
Jeg bruger altid vand
Prøv med mælk, engang imellem! Din BF% siger mig at du ikke ville tage nævneværdig skade..

Nicobruun skrev:Bay skrev:Phyxius skrev:I modsætning til flertallet herinde synes jeg den smager fantastisk.. Lidt ligesom ananas saftevand
Jeg er også vild med den.
Jeg må hoppe med på vognen og sige at jeg også er helt vild med den!

Kæmperen skrev:A Menace To Chicken skrev:Kæmperen skrev:A Menace To Chicken skrev:Kæmperen skrev:A Menace To Chicken skrev:.. jeg fik en smagsprøve ind af døren for nylig, og var meget begejstret. Den fungerede upåklageligt sammen med vand, hvilket er sjældent - men en stor fordel ifbm. cut.
Bruger du normalt mælk?
Jeg bruger altid vand
Prøv med mælk, engang imellem! Din BF% siger mig at du ikke ville tage nævneværdig skade..
Uha, ømt punkt.
Skal smide omkring fem kg.

A Menace To Chicken skrev:
ØÆh? But why ?!? Skal du være model ???

Kæmperen skrev:A Menace To Chicken skrev:
Skal løbe ca. tre minutter hurtigere på otte km.
Men tilbage til emnet.
Jeg tror jeg skal prøve den lemon variant

A Menace To Chicken skrev:Kæmperen skrev:A Menace To Chicken skrev:
Skal løbe ca. tre minutter hurtigere på otte km.
Men tilbage til emnet.
Jeg tror jeg skal prøve den lemon variant
Ah, okey. Godtaget forklaring. Og vedr. emnet - ja, som sagt, det smager ganske glimrende.
Prøv det!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster