Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1402
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1400

Følg bodybuilding.dk på

Bodylabs proteinbarer

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Jeg var inde og kigge på Bodylabs hjemmeside efter proteinbarer, og straks lyser ordet "Tilbud" mig i øjnene, men efter at have kigget nærmere, så er det normalprisen på barerne der er sat op som udsalgspriser. Dette er så ikke det eneste der foragrer mig! Der står så at de sælger 1 bar til 13kr som sædvanligt, mens 12 koster 149 på tilbud(normalpris:S) dvs pris pr stk. = 12,42kr pr stk, men hvis man kigger på den tilsyneladende normalpris som er 249kr, så koster hver bar 20,75 pr stk, så når deres "tilbud" er ovre, så er det billigere at købe enkelte barer istedet for 12 i én pakke!

Jeg tog et screenshot, så man kan se det.

Ikke lige hvad jeg havde regnet med fra bodylabs side.
Vedhæftede filer
4495-bodylab snyd.JPG
4495-bodylab snyd.JPG (111.78 KiB) Vist 62 gange

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 120.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hvad er det du vil frem til? Selvfølgelig er det dyrere at købe i enkeltsalg end det er at købe en hel pakke.

Kan ikke helt se pointen med dit indlæg?
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 220.00

Galleri: Vis galleri (5)

den er ikke så svær at se...

det han mener er at tilbuddet på 1 kasse ikke er et tilbud... men bare noget de bruger som "SE DET ER BILLIGT" da hvis der ikke var "TILBUD" ville hver bar koste 20.75 kroner og så kunne man jo lige så godt købe 1 bar af gangen da de kun koster 13 kr....

men man kunne jo så os bare købe 8 kasser ;)

Geografisk sted: Vestbjerg

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 85.00
- Dødløft: 122.00

Logbog: Ingen logbog

temporary skrev:Jeg var inde og kigge på Bodylabs hjemmeside efter proteinbarer, og straks lyser ordet "Tilbud" mig i øjnene, men efter at have kigget nærmere, så er det normalprisen på barerne der er sat op som udsalgspriser. Dette er så ikke det eneste der foragrer mig! Der står så at de sælger 1 bar til 13kr som sædvanligt, mens 12 koster 149 på tilbud(normalpris:S) dvs pris pr stk. = 12,42kr pr stk, men hvis man kigger på den tilsyneladende normalpris som er 249kr, så koster hver bar 20,75 pr stk, så når deres "tilbud" er ovre, så er det billigere at købe enkelte barer istedet for 12 i én pakke!

Ja, det virker s.. lidt kikset. Det vil jeg gide dig ret i.
En dag uden træning, er en dag uden mening.

Interview med bodybuilding.dk viewtopic.php?p=658777#p658777
Brugeravatar

Geografisk sted: Slagelse

Træner her: AK Atlas

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Dødløft: 200.00

Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Ingen kostplan

temporary skrev:Jeg var inde og kigge på Bodylabs hjemmeside efter proteinbarer, og straks lyser ordet "Tilbud" mig i øjnene, men efter at have kigget nærmere, så er det normalprisen på barerne der er sat op som udsalgspriser. Dette er så ikke det eneste der foragrer mig! Der står så at de sælger 1 bar til 13kr som sædvanligt, mens 12 koster 149 på tilbud(normalpris:S) dvs pris pr stk. = 12,42kr pr stk, men hvis man kigger på den tilsyneladende normalpris som er 249kr, så koster hver bar 20,75 pr stk, så når deres "tilbud" er ovre, så er det billigere at købe enkelte barer istedet for 12 i én pakke!

meget godt opsaveret :) men selvom det måske virker lidt mærkeligt, så er det stadig der du får de bedste bars :) også ville jeg sku skide på alle de tilbud de skriver.

Geografisk sted: Hillerød

Træner her: Hillerød Fysioterapi & Træningscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 150.00

MC skrev:Hvad er det du vil frem til? Selvfølgelig er det dyrere at købe i enkeltsalg end det er at købe en hel pakke.

Du har vist ikke helt forstået mit indlæg? :D
Det er det stik modsatte jeg snakker om...

Styrkeliste

MC skrev:Hvad er det du vil frem til? Selvfølgelig er det dyrere at købe i enkeltsalg end det er at købe en hel pakke.

Han er jo faktisk kommet frem til det er billigere, ikke dyrere, at købe i enkeltsalg når 'tilbuddet' er ovre :wink:
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin

Reputation point: 75

Geografisk sted: Copenhagen

Træner her: The Gym

Et tilbud behøver ikke slutte før om 100 år jo? Prisen der står med streg over kan være den vejledende udsalgspris.. (KAN være, jeg ved det ikke..)
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Dingo skrev:Et tilbud behøver ikke slutte før om 100 år jo? Prisen der står med streg over kan være den vejledende udsalgspris.. (KAN være, jeg ved det ikke..)

Hvis vi nu sagde at det er vejl. udsalgspris i det grå overstregede felt, så læg mærke til at den enkelte bar koster 13 uanset om det er på tilbud eller ej! Så hvis det virkelig er vejl. udsalgspris, så er det virkelig nogle sinddsyge overpriser man giver for at købe barerne i pakker istedet for enkeltvis...

Styrkeliste

temporary skrev:
Dingo skrev:Et tilbud behøver ikke slutte før om 100 år jo? Prisen der står med streg over kan være den vejledende udsalgspris.. (KAN være, jeg ved det ikke..)

Hvis vi nu sagde at det er vejl. udsalgspris i det grå overstregede felt, så læg mærke til at den enkelte bar koster 13 uanset om det er på tilbud eller ej! Så hvis det virkelig er vejl. udsalgspris, så er det virkelig nogle sinddsyge overpriser man giver for at købe barerne i pakker istedet for enkeltvis...

True true.. Tastefejl måske.. men under alleomstændigheder så kan man vel bare kigge sig for inden man køber? Jeg er da også nogle gange ude at handle i føtex, bilka, netto, kvickly whatever, og så er der f.eks. 250 g produkt x til 10 kr. pr. stk. men en stor pakke med 500 g til 23 kr. pr. stk.. Det sker da tit.. Ingen der siger at de store pakker skal være billigst nødvendigvis :lol:
så kan ikke se hvorfor du bliver så trist over bodylab og at det ikke var "hvad jeg havde regnet med fra bodylabs side" :D
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Dingo skrev:
temporary skrev:

True true.. Tastefejl måske.. men under alleomstændigheder så kan man vel bare kigge sig for inden man køber? Jeg er da også nogle gange ude at handle i føtex, bilka, netto, kvickly whatever, og så er der f.eks. 250 g produkt x til 10 kr. pr. stk. men en stor pakke med 500 g til 23 kr. pr. stk.. Det sker da tit.. Ingen der siger at de store pakker skal være billigst nødvendigvis :lol:
så kan ikke se hvorfor du bliver så trist over bodylab og at det ikke var "hvad jeg havde regnet med fra bodylabs side" :D

så er det jo fordi de små er på tilbud.

Styrkeliste
- Bænkpres: 27.50
- Squat: 40.00
- Dødløft: 235.00

Prisen med ’streg’ over er den vejl. udsalgpris for produktet hvis det sælges i forretninger. Da Bodylab-brandet ikke sælges via forretninger kan produkterne købes til grossistpris – dvs. de priser som vi angiver.

Den vejl. udsalgspris for ét stk. bar kunne/burde nok også godt have været vist til 20,75 og det vil vi da overveje...Da ét stk baren er oprettet for nyligt (lang tid efter de andre barer) er der nok ikke givet så meget tanke til den pris.
Brugeravatar
Administrator

Reputation point: 15

20-22 kr. pr. bar ER i øvrigt den pris Bodylab-baren (bare i anden indpakning) sælges til i fx. 7-Eleven.
Brugeravatar
Administrator

RasmusThorup skrev:Prisen med ’streg’ over er den vejl. udsalgpris for produktet hvis det sælges i forretninger. Da Bodylab-brandet ikke sælges via forretninger kan produkterne købes til grossistpris – dvs. de priser som vi angiver.

Den vejl. udsalgspris for ét stk. bar kunne/burde nok også godt have været vist til 20,75 og det vil vi da overveje...Da ét stk baren er oprettet for nyligt (lang tid efter de andre barer) er der nok ikke givet så meget tanke til den pris.

Så synes jeg da at I bør rette det :)
En dag uden træning, er en dag uden mening.

Interview med bodybuilding.dk viewtopic.php?p=658777#p658777
Brugeravatar

Geografisk sted: Slagelse

Træner her: AK Atlas

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00

Galleri: Vis galleri (8)

Kæmperen skrev:
RasmusThorup skrev:Prisen med ’streg’ over er den vejl. udsalgpris for produktet hvis det sælges i forretninger. Da Bodylab-brandet ikke sælges via forretninger kan produkterne købes til grossistpris – dvs. de priser som vi angiver.

Så synes jeg da at I bør rette det :)

Det vil jeg da bede vores grafikker gøre ved næste opdatering af siden. Men for at være ærlig så er det ikke noget jeg ligger søvnløs over...
Brugeravatar
Administrator

BOOBS skrev:

meget godt opsaveret :) men selvom det måske virker lidt mærkeligt, så er det stadig der du får de bedste bars :) også ville jeg sku skide på alle de tilbud de skriver.

Enig. Jeg vil nok foretrække at bruge min tid på at forholde mig til den pris jeg skal betale.
-- Smerte er svaghed der forlader kroppen --
Proteinpulver kreatin weight gainer
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 140.00