Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

temporary skrev:Jeg var inde og kigge på Bodylabs hjemmeside efter proteinbarer, og straks lyser ordet "Tilbud" mig i øjnene, men efter at have kigget nærmere, så er det normalprisen på barerne der er sat op som udsalgspriser. Dette er så ikke det eneste der foragrer mig! Der står så at de sælger 1 bar til 13kr som sædvanligt, mens 12 koster 149 på tilbud(normalpris:S) dvs pris pr stk. = 12,42kr pr stk, men hvis man kigger på den tilsyneladende normalpris som er 249kr, så koster hver bar 20,75 pr stk, så når deres "tilbud" er ovre, så er det billigere at købe enkelte barer istedet for 12 i én pakke!
Jeg tog et screenshot, så man kan se det.
Ikke lige hvad jeg havde regnet med fra bodylabs side.

temporary skrev:Jeg var inde og kigge på Bodylabs hjemmeside efter proteinbarer, og straks lyser ordet "Tilbud" mig i øjnene, men efter at have kigget nærmere, så er det normalprisen på barerne der er sat op som udsalgspriser. Dette er så ikke det eneste der foragrer mig! Der står så at de sælger 1 bar til 13kr som sædvanligt, mens 12 koster 149 på tilbud(normalpris:S) dvs pris pr stk. = 12,42kr pr stk, men hvis man kigger på den tilsyneladende normalpris som er 249kr, så koster hver bar 20,75 pr stk, så når deres "tilbud" er ovre, så er det billigere at købe enkelte barer istedet for 12 i én pakke!

MC skrev:Hvad er det du vil frem til? Selvfølgelig er det dyrere at købe i enkeltsalg end det er at købe en hel pakke.
Kan ikke helt se pointen med dit indlæg?

MC skrev:Hvad er det du vil frem til? Selvfølgelig er det dyrere at købe i enkeltsalg end det er at købe en hel pakke.
Kan ikke helt se pointen med dit indlæg?

Dingo skrev:Et tilbud behøver ikke slutte før om 100 år jo? Prisen der står med streg over kan være den vejledende udsalgspris.. (KAN være, jeg ved det ikke..)

temporary skrev:Dingo skrev:Et tilbud behøver ikke slutte før om 100 år jo? Prisen der står med streg over kan være den vejledende udsalgspris.. (KAN være, jeg ved det ikke..)
Hvis vi nu sagde at det er vejl. udsalgspris i det grå overstregede felt, så læg mærke til at den enkelte bar koster 13 uanset om det er på tilbud eller ej! Så hvis det virkelig er vejl. udsalgspris, så er det virkelig nogle sinddsyge overpriser man giver for at købe barerne i pakker istedet for enkeltvis...

Dingo skrev:temporary skrev:Dingo skrev:Et tilbud behøver ikke slutte før om 100 år jo? Prisen der står med streg over kan være den vejledende udsalgspris.. (KAN være, jeg ved det ikke..)
Hvis vi nu sagde at det er vejl. udsalgspris i det grå overstregede felt, så læg mærke til at den enkelte bar koster 13 uanset om det er på tilbud eller ej! Så hvis det virkelig er vejl. udsalgspris, så er det virkelig nogle sinddsyge overpriser man giver for at købe barerne i pakker istedet for enkeltvis...
True true.. Tastefejl måske.. men under alleomstændigheder så kan man vel bare kigge sig for inden man køber? Jeg er da også nogle gange ude at handle i føtex, bilka, netto, kvickly whatever, og så er der f.eks. 250 g produkt x til 10 kr. pr. stk. men en stor pakke med 500 g til 23 kr. pr. stk.. Det sker da tit.. Ingen der siger at de store pakker skal være billigst nødvendigvis![]()
så kan ikke se hvorfor du bliver så trist over bodylab og at det ikke var "hvad jeg havde regnet med fra bodylabs side"

RasmusThorup skrev:Prisen med ’streg’ over er den vejl. udsalgpris for produktet hvis det sælges i forretninger. Da Bodylab-brandet ikke sælges via forretninger kan produkterne købes til grossistpris – dvs. de priser som vi angiver.
Den vejl. udsalgspris for ét stk. bar kunne/burde nok også godt have været vist til 20,75 og det vil vi da overveje...Da ét stk baren er oprettet for nyligt (lang tid efter de andre barer) er der nok ikke givet så meget tanke til den pris.

Kæmperen skrev:RasmusThorup skrev:Prisen med ’streg’ over er den vejl. udsalgpris for produktet hvis det sælges i forretninger. Da Bodylab-brandet ikke sælges via forretninger kan produkterne købes til grossistpris – dvs. de priser som vi angiver.
Den vejl. udsalgspris for ét stk. bar kunne/burde nok også godt have været vist til 20,75 og det vil vi da overveje...Da ét stk baren er oprettet for nyligt (lang tid efter de andre barer) er der nok ikke givet så meget tanke til den pris.
Så synes jeg da at I bør rette det

BOOBS skrev:temporary skrev:Jeg var inde og kigge på Bodylabs hjemmeside efter proteinbarer, og straks lyser ordet "Tilbud" mig i øjnene, men efter at have kigget nærmere, så er det normalprisen på barerne der er sat op som udsalgspriser. Dette er så ikke det eneste der foragrer mig! Der står så at de sælger 1 bar til 13kr som sædvanligt, mens 12 koster 149 på tilbud(normalpris:S) dvs pris pr stk. = 12,42kr pr stk, men hvis man kigger på den tilsyneladende normalpris som er 249kr, så koster hver bar 20,75 pr stk, så når deres "tilbud" er ovre, så er det billigere at købe enkelte barer istedet for 12 i én pakke!
meget godt opsaveretmen selvom det måske virker lidt mærkeligt, så er det stadig der du får de bedste bars
også ville jeg sku skide på alle de tilbud de skriver.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster