Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1502
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1500

Følg bodybuilding.dk på

Bodyman.dk proteinpulver

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hej, jeg skal til at have en ny omgang proteinpulver. Og normalt ville jeg meget gerne købe det hos dem som sponsorere forumet jeg er på. Men proteinpulver på bodyman.dk er en del dyre end på andre webshops :(

Med dette indlæg vil jeg sige at jeg ikke kan forstå hvordan de andre produkter på siden er samme pris som andre webshops, men proteinpulveret er dyrere.? weightgainer er også lige så billigt som andre webshops. :S
Billede
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Bodylab whey80 er da ikke dyre :??? . Syntes det plejer at være billiger fremfor andre mærker..

Buzz01 skrev:Bodylab whey80 er da ikke dyre :? . Syntes det plejer at være billiger fremfor andre mærker..

Jeg har et tilsvarende produkt til 450, hvor bodylab koster 600. :S alligevel 150kr at spare, og hvis man som mig drikker omkring 4-5tons om året løber det jo op.
Billede
Brugeravatar

Buzz01 skrev:Bodylab whey80 er da ikke dyre :??? . Syntes det plejer at være billiger fremfor andre mærker..

JO, du kan sagtens få tilsvarende produkter (Ikke bodylab) som er 100-150 kr billigere...
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 220.00

Galleri: Vis galleri (5)
Kostplan: Vis kostplan

Umiddelbart mener jeg da ikke at Bodyman.dk produkter ligger i den dyre ende. De sælger bla. Bodylab's produkter som er af en høj kvalitet til en fornuftig pris.

Jeg ville vælge Bodylab Whey 85. Det indeholder hvad det skal samt har en god smag og opløselighed til en fornuftig pris ! Husk at der er sammenhæng mellem kvalitet og pris - og denne er i top hos bodylab.

Endvidere bliver Bodylab's produkter og virksomhed løbende kontrolleret af fødevare tilsynet - Så du kan være 100% sikker på hvad du får og produktet er iorden.

Sidst men ikke mindst støtter du siden, ved at købe hos dem - men samtidig med kan jeg garantere at du får fuld valuta for pengene...

Og ikke mindst lige så vigtigt, så er service og levering altid i TOP hos bodyman.dk og Bodylab.dk
Brugeravatar

ninjagrenen skrev:Hej, jeg skal til at have en ny omgang proteinpulver. Og normalt ville jeg meget gerne købe det hos dem som sponsorere forumet jeg er på. Men proteinpulver på bodyman.dk er en del dyre end på andre webshops :(

Med dette indlæg vil jeg sige at jeg ikke kan forstå hvordan de andre produkter på siden er samme pris som andre webshops, men proteinpulveret er dyrere.? weightgainer er også lige så billigt som andre webshops. :S

Jeg tror nok jeg ved hvilken side du mener, den har jeg også prøvet og vil sige bodyman er en hel del bedre, både mht smag, oplsøsning og ikke mindst LUGT, det betyder meget for mig, for jeg synes sku det lugter forfærdeliget noget af det, og så kan jeg ikke drikke det :D

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Squat: 110.00
- Dødløft: 140.00

Jeg kan vidst godt afsløre at det er Viking som jeg tænker på uden at skade nogen.

Jeg kan ikke se den store forskel på de 2 produkter, ud over at der selvfølgelig vil være det på smag og opløselighed. Men kan godt lide dette andet produkt, så vil selv mene at det er meget at skulle give 150kr mere for et produkt som jeg selv mener er tilsvarende(måske er kvaliteten ikke helt den samme, men næsten). 150kr er meget ekstra at give for at støtte siden.

Jeg cykler dog ind til byen i morgen for at købe de produkter som har samme pris som i bodyman, for at støtte siden.
Billede
Brugeravatar

Bondi skrev:Og ikke mindst lige så vigtigt, så er service og levering altid i TOP hos bodyman.dk og Bodylab.dk

Apropos, så bestilte jeg i fredags en ny bøtte proteinpulver kl. 12:57:36 (ifl. fakturaen), og ordrer mondtaget inden kl. 13:00, skulle gerne blive ekspederet selv samme dag, men det blev min bøtte ikke!

2,5 min før 'lukketid' var også lidt strengt af mig, men nu var det også et tilfælde, at jeg kom til at se det. Desuden står jeg ikke og mangler varen, så I er tilgivet.

Dagens sure, og dog lidt søde, opstød. :)

Tobias skrev:
Bondi skrev:Og ikke mindst lige så vigtigt, så er service og levering altid i TOP hos bodyman.dk og Bodylab.dk

Apropos, så bestilte jeg i fredags en ny bøtte proteinpulver kl. 12:57:36 (ifl. fakturaen), og ordrer mondtaget inden kl. 13:00, skulle gerne blive ekspederet selv samme dag, men det blev min bøtte ikke!

2,5 min før 'lukketid' var også lidt strengt af mig, men nu var det også et tilfælde, at jeg kom til at se det. Desuden står jeg ikke og mangler varen, så I er tilgivet.

Lørdag og søndag tæller ikke med i leveringsdage. ;)
du skal først modtage den mandag eller tirsdag.
Billede
Brugeravatar

Tobias skrev:

Det er nok fordi at det kun er hverdage der tæller med når man snakker leveringsdage.

[Edit] Ninjagrenen var vist lige en tak hurtigere der![/edit]
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 220.00

Galleri: Vis galleri (5)

'Problemet' er jo, at varen overhovedet ikke er blevet afsendt. De kunne jo sagtens have sendt den afsted i fredags, og så ville jeg have den imorgen, i stedet bliver den nok først sendt i morgen engang, og så har jeg den tirsdag.

Endnu engang er det mig ligegyldigt om jeg får den imorgen eller tirsdag, jeg kunne bare ikke holde min kæft med det.

For ikke at gøre dette til en total off-topic (og jeg undskylder selvfølgelig for at have startet), så send mig gerne en privat besked fremover.

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster