på forhånd tak for svarene og god lil'fredag

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MadsJustesen skrev:Jeg har lige fået den her http://www.bodyman.dk/shop/muskel--og-s ... 3349p.html
Den er super god. Indeholder en masse øvelser med gode billeder og beskrivelser.

Pzyrex skrev:Tillader mig lige at bumpe den her tråd. Jeg har fået besked på af familie, at de vil have en ønskeseddel til jul med det samme - og jeg er helt blank. Jeg plejer tit at ønske mig bøger (specielt faglitteratur eller selvbiografier e.l.) men overvejer om der ikke er nogle gode bøger derude om kost og træning? Har brug for nogle råd til gode bogtitler. Det behøver ikke nødvendigvis være om kost og træning, emner som politik, sport e.l. er også velkomne - bare shoot!

Kukuken skrev:Pzyrex skrev:Tillader mig lige at bumpe den her tråd. Jeg har fået besked på af familie, at de vil have en ønskeseddel til jul med det samme - og jeg er helt blank. Jeg plejer tit at ønske mig bøger (specielt faglitteratur eller selvbiografier e.l.) men overvejer om der ikke er nogle gode bøger derude om kost og træning? Har brug for nogle råd til gode bogtitler. Det behøver ikke nødvendigvis være om kost og træning, emner som politik, sport e.l. er også velkomne - bare shoot!
Mht. biografier, (hvilket jeg også selv foretrækker), så synes jeg at der er et stort udvalg:
Ellers så bare tænk på de personer i godt kan lide( de fleste har sgu skrevet et eller andet)

Pzyrex skrev:Kukuken skrev:Pzyrex skrev:
Det efterlader mig med Hulk Hogans bog - ved du om den er udkommet på dansk? I så fald kunne den være meget interessant.
Kukuken skrev:Pzyrex skrev:Kukuken skrev:Pzyrex skrev:
Det efterlader mig med Hulk Hogans bog - ved du om den er udkommet på dansk? I så fald kunne den være meget interessant.
Den fås ikke på dansk. Kan du ikke læse/forstå engelsk? - Den er ellers god, den kommer ind på hans selvmordstanker grundet skilsmissen og hans søns ulykke.
Peter Lundin: En morders bekendelser
Dirch Passer's biografi
Pia K's biografi![]()
Skønlitteratur er ikke lige mig, dog vil jeg godt anbefale: Dean Koontz - Profetien.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 82 gæster