Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Almond skrev:Jeg synes, du bør følge et færdiglavet. De to du nævner er gode bud.

biggerthanlife skrev:Almond skrev:Jeg synes, du bør følge et færdiglavet. De to du nævner er gode bud.
Jeg har lavet programmet med inspiration ud fra de 2 programmer. Der er ting ved begge programmer jeg ikke rigtigt bryder mig om :S. Kender du andre gode programmer?

biggerthanlife skrev:Almond skrev:Jeg synes, du bør følge et færdiglavet. De to du nævner er gode bud.
Jeg har lavet programmet med inspiration ud fra de 2 programmer. Der er ting ved begge programmer jeg ikke rigtigt bryder mig om :S. Kender du andre gode programmer?

toto_G4M3R skrev:biggerthanlife skrev:Almond skrev:Jeg synes, du bør følge et færdiglavet. De to du nævner er gode bud.
hvad bryder du dig ikke om ved dem?

biggerthanlife skrev:toto_G4M3R skrev:biggerthanlife skrev:Almond skrev:Jeg synes, du bør følge et færdiglavet. De to du nævner er gode bud.
hvad bryder du dig ikke om ved dem?
For mange isolationsøvelser i B2B, og så virker dag 2 meget mere krævende end dag 1. Jeg var rigtig glad for SL5x5, men jeg har ikke rigtigt lyst til squats hver workout, selvom det er en af mine favoritter. Og så følte jeg heller ikke at min lænd var særlig glad for at både dødløft og squatte tungt samme dag. Til sidst kunne jeg mærke min lænd var træt, selv når jeg bænkede.

mnlaursen skrev:Wendlers 5/3/1 program kan du overveje.

biggerthanlife skrev:mnlaursen skrev:Wendlers 5/3/1 program kan du overveje.
Thanks! Fedt program, det vil jeg give et forsøg :-)

Andreas KS skrev:biggerthanlife skrev:mnlaursen skrev:Wendlers 5/3/1 program kan du overveje.
Passer din styrkeliste?

biggerthanlife skrev:Andreas KS skrev:biggerthanlife skrev:mnlaursen skrev:Wendlers 5/3/1 program kan du overveje.
Passer din styrkeliste?
Ja. Hvorfor?

Andreas KS skrev:biggerthanlife skrev:Andreas KS skrev:biggerthanlife skrev:mnlaursen skrev:Wendlers 5/3/1 program kan du overveje.
Passer din styrkeliste?
Ja. Hvorfor?
Tror bare stadig du ville kunne have gavn af et program med en lidt større progression.
Fx stronglifts eller Bill starr madcow.
Wendlers 5-3-1 er et super program, bare rettet mod den mere erfarne løfter.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster