Jeg er lige startet på en idrætsefterskole, og har derfor et helt styrkecenter til rådighed.. og det har jeg tænkt mig at benytte.. jeg går efter et stort bryst, store arme og lidt bredde/vinger.. Jeg er født med små "tændstik" ben og det er FUCKING irriterende, derfor leder jeg efter en hurtig og effektiv træningsmetode, som kan give mig nogle ordentlige bøffer i benene. Jeg har prøvet den øvelse, kan ikke huske navnet lige nu, men den hvor jeg har en stang på ryggen samtigdig med at jeg vipper op og ned på tæerne - lille effekt! Kort sagt, kan jeg næsten intet mærke jeg smed 40 kilo på stangen. Det skal lige siges at gør det med mine læg-muskler for udseendes skyld, jeg synes at tynde læg muskler signalere "svag-pisser"
Jeg har snakket med Friche ang. noget core som jeg har tænkt mig at bruge, ligesom for at mine muskler kan bruges når jeg spiller fodbold. Uden balance kan muskler vel være ligegyldige.. men det skal siges at træningen også er med henblik på mit udseende.. pigerne kan lide det jo