Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

KasperS12 skrev:Bliver 17 år i Juli.
Mit mål er selvfølgelig at blive større, og at nå en bestemt størrelse før jeg begynder at få fedtprocenten ned.
Men kan en tommelfingerregel ikke være at man starter med at cutte når man har den muskelmasse man gerne vil have?.

Nikolaskirk skrev:KasperS12 skrev:Bliver 17 år i Juli.
Mit mål er selvfølgelig at blive større, og at nå en bestemt størrelse før jeg begynder at få fedtprocenten ned.
Men kan en tommelfingerregel ikke være at man starter med at cutte når man har den muskelmasse man gerne vil have?.
Det jeg tror du vil have mest gavn af (nu har jeg ikke set billeder af dig) er at her hen over sommeren hvor man gerne vil have lidt ekstra markeret arme, bryst og mave osv...
Jeg tror du skal i stedet for styrketræning begynde at træne hypotofi, for at pumpe dine muskler mere op.
Så når sommeren er slut kan du styrketræning igen og bulke ind til næste sommer hvor du vil have mere ud af at kører cut.
Peace out!

KasperS12 skrev:Bliver 17 år i Juli.
Men kan en tommerfingeregel ikke være at man starter med at cutte når man har den muskelmasse man gerne vil have?.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster