Ved godt der er meget morgenmad, men det er vigtigt for mig at få et ordentligt boost om morgenen ;)

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

magnusalexander skrev:Og efter sigende er det jo vigtigt at få nogle hurtigt opgtagende proteiner efter træning

Labze skrev:magnusalexander skrev:Og efter sigende er det jo vigtigt at få nogle hurtigt opgtagende proteiner efter træning
Nej, det har ingen betydende relevans.

simonzo skrev:Labze skrev:magnusalexander skrev:Og efter sigende er det jo vigtigt at få nogle hurtigt opgtagende proteiner efter træning
And why is that my little whore?

Foos skrev:simonzo skrev:Labze skrev:magnusalexander skrev:Og efter sigende er det jo vigtigt at få nogle hurtigt opgtagende proteiner efter træning
Det er fordi det såkaldte "anabolske window" langt hen af vejen er overdrevet

simonzo skrev:Foos skrev:simonzo skrev:Labze skrev:magnusalexander skrev:Og efter sigende er det jo vigtigt at få nogle hurtigt opgtagende proteiner efter træning
Kan da godt være det er overdrevet, men at det ikke har nogen betydning ville jeg blot gerne se noget bevis på.

simonzo skrev:Foos skrev:simonzo skrev:Labze skrev:magnusalexander skrev:Og efter sigende er det jo vigtigt at få nogle hurtigt opgtagende proteiner efter træning
Kan da godt være det er overdrevet, men at det ikke har nogen betydning ville jeg blot gerne se noget bevis på.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster